8 Mart 2011 Salı

kar yağdı lan

götüm dondu laaan

pazartesi sabahı metrodan çıkınca 50 yağmur damlasına karşılık sadece 1 tane minnacık düşen kar taneleri olayı abartıp amımıza koydu burda. karanlıkta futraf çekme özürlü telefonumun kamerasından bikaç futraf koyyim bak.

















































aha bak bu da okulum. yarın protez labında götümüzden ter akçak o binada.















ilişki durumumdaki değişmeden dolayı bozuk olan moralimi düzeltmeye çalıştım bugün. dershanelere gidip "iygünler, sınav gözetmeni alıyo musunuz acebağ?" dedim defalarca. kazandığım tecrübelere dayanarak gözetmenlik yapmak isteyenlere bikaç bişi söyücem.
bi kere dersane 1 ya da 2 katlıysa uğramayın bile. öğretmenler gözetmenlik yapıyo.
3-4 değişir. tamam diyen de var, öğretmen giriyo diyen de.
ama 5 katlı dersane gördüysen koş gir konuş, mutlaka gözetmen olarak öğrenci alıyolardır.

şidiye kadar 7-8 dersaneye telefonumu bıraktım, ilk arayana tamam dicem.
tipik bir 'biz size döneriz' vakası yaşanmamasını ümit ediyorum.



morali düzeltmek için başka naaptım?
ankaranın çeşitli yerlerine minik minik kardan adamlar diktim. stresi falan alıyo.
çeşitli=2
biri maltepe öbürü kurtuluşta 2 kardan adamım var.
yurdun bahçesine de yapmışlar kardan adam. yapılırken görmüştüm gerçi, yapmışlar demem yanlıştı. neyse, iki buçuk metreden fazla. kardan herif.



bi de küçük bişi diyim. ilişkimiz bittiğinde feysbuk şifresini de değiştiren arkadaşımdan habersiz şifresini eskiye çevirdim. onu değiştirme yaa, kalsın o.

öptüm.

Hiç yorum yok: