12 Mart 2011 Cumartesi

gözetmen olcam lan

önceki yazıda dershanelere gözetmenlik için başvurduumu söylemiştim.
açıkçası pek ümidim yoktu. zaten sürekli çalıştıkları vardır, beni almazlar diyodum. ama bugün açı dershanesi aradı.

pazartesi için çaardı, o anda uydurulabilcek en boktan yalanı uydurdum.
memlekete gitçem.
lan mal, gidicek olsan cumadan gidersin, cumartesi gidilir mi? kadın da inanmamıştır zaten. ağzım da doluydu.
bu hafta olmaz ama, haftaya mutlaka gelcem dedim. parasını da sordum, 1 seans 8 lira, 2 seans 14, 3 seans 21. eğer 10 lira falan dese haftaya kesin giderdim.

peki neden kabul etmedim? çünkü zaten sınav dershanesinde yapçam gözetmenlik.
onda gözetmenlik için biz arıyoruz, sabaan sekizinde aradım. kimse açmadı.
mal gibi kalkmış oldum sabaan köründe. 8:40ta tekrar aradım, bu sefer konuştuk, gel dedi pazartesi.



para kazancam lan. gerçi bi seans için 8 lira ama olsun.
bu 8 liranın da 1,25i gidişte, 1,25i dönüşte metroda gitçek. bi de ben aradım, 40 kuruşum gitti.
5 liraya gelcek. bozdurur bozdurur harcarım artık.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aslında bnde gözetmenlik yağpmak ıstyorm ama güvenenmıyorumm.. daha dogtuus bı uyer bulamadm .. ünv ögrencısyım öle herkesı kabul edıyolarmı krıterleri varmı yanii?

googhan dedi ki...

ya güvenemicek bi şey yok. gidiyosun bekliyosun 2 saat falan, o kadar.
kopya falan çekçeklerse de bırakıyodum ben, naaparlarsa yapsınlar.

kriter yok sanırım, beklemek için kriter arıcaklarını sanmıyorum :D

Adsız dedi ki...

:D ozaman tamamdrr:) her dersane alıor yanii? bu bana göre bi iş gbi hem zorlamaz hemde ögrencı dili:S tesekurlerr..

googhan dedi ki...

her dersane almıyo. gidip soruyosun hangisinin alıp hangisinin almadığını