5 Ocak 2011 Çarşamba

mideeeem

normalde 1 dürümün bile çok geldiği bi mideniz varsa sakın ha yatmadan önce 1,5 dürüm yemeyin. ben yaptım, sonuçlarını gördüm ondan diyorum.

ilk önce 1 tane dürüm söylersiniz. 10 dakka sonra 2. bi sipariş verip (yine aynı sipariş) notlar kısmına diğeriyle beraber gönderin falan ayazarsınız ki motor fazla yakmasın. parasını ben veriyom ya hamuagoyyim. neyse.
dürümler gelir, birini yersiniz. ikinciye başlarsınız ama mide artık lif lif parçalandıından yemeyi bırakıp yarısını buzdolabına koyarsınız (ertesi gön öölen yenir o buz gibi döner. kalorifer işe yaramıyo, ben denedim) ve yataanıza çıkar yatarsınız midede hafif bi acıyla.

bi de sevgili mesajlarınıza cevap vermiyosa durum daha da kötü olur. bende tam bu durumlar oldu. söylediim bişiye kırıldı zannettim, meğersem uyuyakalmış.


neyse, gecenin üçü mü dördü mü ne kalktım (oha bi anda 1. tekil şahıs ağzıyla anlatıma geçtim), vücuttaki suyun her bir molekülü sömürülmüş, içim yanıyo dürümün baaratından.
dedim kalkıp bi su içem, oha kalkamıyom. mideyi yataa zincirle baalamışlar sanki .kalkmaya çalıştıkça peritondan (anatomi bilgimi sıkıçtırcam illa) kopuyo gibi oluyo şerefsiz.

en sonunda binbir acıyla kalktım, su içtim. anneeaaam. mide çöktü. nası bi acı annatamam. gözümden yaş gelcek artık acıdan. dedim yere yatayım bari, burda uyurum. o dört merdiveni tırmancaama evereste tırmanırım. ama gelin görün ki yine sike sike çıktım yataa. mide berbat vaziyette, ııaahh diye çıkıyorum yataa.
yattım, geçti biraz. o acıyla telefona baktım, cevap yoktu (vıjdansız!) koydum telefonu, böhüeee diyip kapadım gözlerimi. acıdan şoka girip uyuduumu düşünüyorum.

sabah da telfonun çalmasıyla uyandım. vıjdansız arıyo. mesaj yazıyorum ama kalp bi yandan, mide bi yandan acıyo (hayır kalbin acıması öyle aşk falan diil, bildiimiz organ olan kalp acıyo). kalkıp lab malzemelerimi hazırlıyım diyorum, yok. mide yine bok.
1 saat soora geçti, kalktım.



ne pis bitti lan

3 yorum:

Sena dedi ki...

"vijdansız arıyo"
höh. vijdansız da olduk o.O

Sena dedi ki...

ayrıca vijdansız değil vicdansız.
imza: bayan tdk

googhan dedi ki...

vıjdansız dedim zaten aşk.

şakalak olsun diye