7 Ocak 2011 Cuma

çapa dişe geçme planlarım varıdı (geçen seneden beri var). bugün programını sordum, farklıymış programı.
ortalamam dahil her bi bok tutuyo ama geçemiyorum şu program farklı olduu için.
fak


fizyodan 400 sayfalık notu okumaya hiç başlamadım.
protezin ilk sınavından bok gibi bi not alcam, ona da başlamadım
nöroanatomi anatominin en zor konusu, başladım. bana kolay geldi gerçi
canım histolojiden sadece 38 sayfa not var. gerçi bi konu eksik ama o da 10 sayfa olsa 50 sayfa bişi. ama anatomiden sonra en zor 2. sınav ondan olcak


he bi de mis gibi geçen histo sınavından 64 almışım. olum en az 70 falan bekliyodum lan ben.

1 yorum:

Sena dedi ki...

plan demişken
http://img220.imageshack.us/i/67198487557399578747159.jpg/