20 Ocak 2011 Perşembe

3 hafta çalıştım

bugünkü anatomi sınavından 75 gibi bi not bekliyorum. 3 hafta çalıştım hamuagoyyim, beklicem tabi.
sınavda havamı da attım (23 senelik profesöre ne havası lan)

soru: cerebellarise ait 2 nukleus yazınız.
cevap: nucleus fastigii, nucleus globosus, nucleus emboliformis, nucleus dentatus.

hem 4 nucleusun hepsini yazıyorum, hem de medialden laterale doğru gelişim sırasını takip ederek yazıyorum. umarım sınavlar okunurken bilgimi kıskanıp puan düşürmezler.



yarın da fizyolojiyle protez var.
fizyolojiden bi bok bilmiyorum, 38 alıp finalde 70e girme planım var. finalde olmaz ama bütünlemede geçerim.

protezden iyi bi not alıp finalde geçmeye çaışçam. ilki 53 gerçi ama olsun lan, 70 falan alırsam neden olmasın?

histolojiden de sınav çıkışı 30 falan alırım dememe raamen salladıım sorular tutunca 60 civarı bi not beklemeye başladım. sevindirik oldum lan.



23 senelik profesör. havamı sikiyim.

Hiç yorum yok: