29 Kasım 2010 Pazartesi

bugünkü 3. pizzamı yiyorum. 5. ninja törtıl olabilirim eer aralarına alırlarsa beni.
bi de üçgen sıçma ihtimalim var, hafiften korkuyorum.


göğya bugün
ankamall'e gitçektim, gitmedim.
çeneyi deiştirmeye gitçektim, gitmedim.
yurt parasını yatırcaktım, yatırmadım.
histoloji çalışçaktım, -dooru dürüst- çalışmadım.
ne malım.



bi de tedavi sınavında preparasyonun amaçlarına gittim black prensiplerini yazdım. suç benim diil, çıkmış soruları hazırlayanda. cevaba black prensiplerini yazmıştı, ne kadar saçma gelse de sınavda ben de aynı cevabı verdim.
aslında cevap olarak aklıma başta sadece 2 tane madde geldi, yazdım, çok kısa oldu. alt-sağ tarafına "eğer cevap olarak Black Prensipleri isteniyorsa;" diye başladım uzun görünsün diye.

uykum geldi.

aneeaam

tedavi sınavı süfer geçti.
çıkmış soru sordular hep. lactobasili bile yaptım, o derece çalışmışım.


ama tedaviden daha önemli ve daa sevindirici bişi var.
soad tekrar turneye çıkçakmış beraber.




Hello All,

We are excited to announce that System will be playing some dates together in 2011.

We also want to thank you for your loyalty and support, not only to System Of A Down, but to all of our solo efforts as well. We have no master plan of sorts - we are playing these shows simply because we want to play together again as a band and for you, our amazing fans. We look forward to seeing all of you!

For a list of tour dates, and on-sale information, go to the NEWS section at systemofadown.com

Peace,

System Of A Down





ölmiyim de naabıyım şimdi.
bissürü canlı performansları olcak şimdi bunnlarıni hepsini izlicem.
buraya gelme ihtimalleri bulunmadıı için mecburen yutuptan falan izlemeyle yetincem ama olsun lan.

peace.

28 Kasım 2010 Pazar

tedaviyi seviyom lan

yarın tedavi sınavı var.
4. okuyuşumu yapıyorum, iyi bi not almazsam bomba koyarım okula. ya da yok, koymam. seviyom tedaviyi çünkümküm.
okurken eelenip okuyorum. heaa demek böyleymiş diyebiliyorum her okuyuşumda. annamadıımdan diil, her defasında ayrı bi eeleniyorum. 2 alan dersimden biri olduu için olabilir (öbürü protez).
dolgu yapımını ööreniyoz. yıllarca yapıcaam işi yeni yeni öörenmek eelenceli.
ilk kavitemi açtıım diş 5 numara. saklıcam olum o dişi. ilk bu, boru mu?

kavite ne peki? dişi oyuyosun sanki çürük varmış gibi, o oyua kavite deniyo.
normalde hep hocaların yanında kavite derdim. hoca dediim de asistan. doç, prof falan diil, düz doktor.
ben mal, git 2 profun yanında kaviteye oyuk de.
kanım çekildi ama bişi demediler. biri zaten hep gülüyo, yine güldü. öbürü gözlüünün üstünden bakıp "oyuk mu?" dedi. ehi, "kavite hocam kavite :D" yaptım götümden akan terle.

hem yaptıım işi 2 profa göstermişliim var, akıllı olun.
biraz kalın olmuş gerçi siman, olur dediler ama, sorun yok. biraz indircem sadece. (biraz gerçekten biraz, 0,1-0,2 mm kadar)


çalışiim accuk daa, iyi bi not aliim bari.
siyu.

27 Kasım 2010 Cumartesi

saalıklı yaşıyom lan


tanrımıza hamdolsun
milletimiz var olsun
yiyenlere şap olsun
yemeyenler top olsun
löp löp et olsun
karpuz gibi göt olsun

afiyet olsun

ara beni bul beni

1,74 boylarında, 54 kilo falan olan, hacettepe diş hekimliğinde okuyan bi erkeim.
yukardaki fişten ne kadar sağlıklı, temiz, süper bi insan olduum görünüyo, ayrıca kredi kartım da var. (ay sonu babam ödüyo gerçi)
itribata geçmek isteyen bayanların aşağıdaki telefonu aramaları ric...
yok lan şakalak yaptım, aramayın.

sevgilimin hazırladıı alışveriş listesiyle sapıklık yapıyom, bu kadar da pislik bi insanım.

anatomi ölse sevinirim. gerçekten

anatomi çok pis geçirdi.
100 üzerinden olan sınavdan 20 küsür beklemekteyim.
önceki senelerin çıkmış sorularına bakıyom, 80 90 olmasa da bi 60 puan yapabiliyodum.

ben yine bu sınavda da yaparım belki diye bi umutla girdim ama sevgili anatomi anabilim dalımız senelerdir hiç sevmedii soru tipi olan ve biçoumuzun bakmadıı plexuslardan sormuş.
deişik sallamalarda bulundum, hiçbiri tutmadı. saçmaydı da zaten.

kadın genital organında bi bezin ismini yazınız demiş, mal ben yazdım glandula (bez) perinealis (kadın genital oranın bi bölümü) diye. nah! öyle bi yapı yok insan anatomisinde. kıçımdan bez uyduruyom.

bi de karındaki bi plexusu neler oluşturur demiş, ben önüne plexus koyup bütün organları yazdım. plexus gastricus, plexus splincter, plexus duedonalis diye. malım, plexus plexusu oluşturur mu diye düşünmüyom hiç.

demin testis kanalının (latincesini unuttum bile) ön yüz komşuluuna bakçaktım. linea temporalis yazdım başta, kafatası çıktı. çüş ne pis sallamışım lan dedim ama daa sooradan aklıma geldi, terminalis yazmıştım.
öyle yapmıştım di mi lan?




böyle latince isim yazdııma bakmayın, sınavda bi bok yapamadım.
emin olduum 4er puanlık 2 soru var sadece.
biri özefagus hiatus diaphragmayı kaçıncı vertebra hizasında geçer (T10), öbürü de hillum renalenin en önündeki yapı (V. renalis) sorularıydı.
çıkışta baktım, bu soruları yapamayanı dövüyolardı zaten. dayaktan çok pis yırttım.


bi de bunun pratik kısmında 6 doorum var diye seviniyodum (boru diil, 12 puan), 3 doorum varmış. ama colon transversium dooru olum, resmen ona batırmışınız çubuu, annamam ben.
V. splenicayı da kabul etçeksiniz. adam gibi yere koysaydınız da karışmayaydı v. hepatis comminisle. ya da ona benzer bi ven işte. sonuçta 2 mm sağa sapladıkları için çubuu yannış oldu o da.
bi de midede pis yeri göstermişiniz. apertura bıdıbıdı her neyse tamam o yapının ismini bilmiyodum ama pylorusa 1 puan verin bari lan. siz içe göçmeyi sormuşunuz ama ben yapının ismi zannettim, anlayış gösterin biraz.




oo bak ne çok biliyorum, bissürü isim saydım.
bok.
20 küsür alcam, musculus gluteus maximusumdan giricek anatomi, hala latince yazıyorum.

21 Kasım 2010 Pazar

yarın ilk vizemizi olcaz. en sevdiim dersten yapıyolar, fizyoloji.
çou kişi sevmese de organların işleyişlerini öörenmek nays bence. yarın orta-iyi arası bi not alabilceemi ümiiğdediyorum.

asıl sınav 3 gün soora. anatomi.
sevenleri bulunsa da hiç ısınamadım şu derse. baştan aşşaa latince olunca türk olduunu unutuyosun.
heri potırda büyü yapıyo gibisin. meselaağ:
circumflexus profunda
quadratus lumbalum
extremitas tubaria
gibi.
sevmiyorum, bok.

18 Kasım 2010 Perşembe

deişik bi bayram geçiriyom.

sadece 2 yere bayramı kutlamaya gittim. normalde bütün aileyi dolaşırdım, deişik oldu bu sefer.
2. oldu ama yine de deişik. bayram nemağzına gitmedim.

bunun yerine naaptım?
istanbula gittim. pişman mıyım?
kesinlikle hayır.


geçirdiim en güzel bayramlardan biri. deli olup bana her günün bayram olmasını isterdim, ama okul diye bi gerçek var. ankaraya dönmem gerekiyo.
normalde ankaraya dönerken gebzeden ayrıldııma sevinirken hiç gidesim gelmiyo bu sefer. bikaç gün soora olsaydı sınavlar noolurdu sanki? 1 gün daha kalsaydım kötü mü olurdu?
her istediimiz olmuyo işte.

öyle. siyu

13 Kasım 2010 Cumartesi

artık uykudan kalkınca hemen kendime gelebiliyorum.

gün içinde bissürü kere minik uyku yapınca insan alışıyo toparlanmaya. günlük uyku ihtiyacımı taksit taksit gideriyorum.
akşam 3-4 saat falan uyuyom, soora gün içindeki uykularla 6 saate kadar çıkıyo bu süre. zaten mal olan beynim sürekli kendini toparlıyo böylece.

dün de halamlarda salonda uyuyakalmışım. en son hatırladıım fizyolojide böbrei bitirdiim için içimde olan raatlama hissiydi. o rahatlamayla kitabı bırakıp kapamışım gözleri.


fizyolojiden diil de anatomiden korkuyom ya. ezberlencek bissürük şey var.
fizyoda mantıı anla, bütün organların çalışmaları belli oluyo zaten. ezber yapan da var ama benim beynim ezbere basmıyo, onun yerine çalışkan öörenci gibi mantıını anlıyom.
dersten soora hocanın yanına gidip anlamadıım yeri bile anlattırdım. önden 2. sırada oturuyodum zaten. resmen inek öörenci oldum.

siyu.

12 Kasım 2010 Cuma

protez gibi en tşşaklı derste bile önden 2. sırada uyudum ya, üstün cesaret madalyası taksalar yeridir.

gece üçlere kadar ders çalışıyorum. sınav stresini gtümün en derin kıvrımlarında hissetmeye başladım.
deişik bi konu işleyiş biçimleri var.
bi konuyu 3 ders birlikte işliyo.

konu sindirim.
anatomi sindirim organlarının yapılarının isimlerini, bunu besleyen arterleri, uyaran sinirleri falan ööretiyo.
fizyoloji bu organların çalışma prensiplerini ööretiyo.
histoloji hücrelerinin yapısını ööretiyo.

aslında güzel bişiy. hepsi birbiriyle alakalı.
ay lav may sukul.

5 Kasım 2010 Cuma

anatomi çalışma evreleri

anatomi çalışmam öykülerin giriş - gelişme - sonuç evreleri gibi.
hopala diyip hemen yazcam, hiçbi baalama çabam yok.

GİRİŞ
anatomi çalışçam lan ben diye kendimi işkenceye hazırladım.

masaya anatomi atlasını, kırmızı genel anatomi kitabını (ki kutsal kitaptır), ders notlarını, slaytları ve çıkmış soruları koydum. yazınca çok gibi duruyo olsa da görünce aslında aslında o kadar çok olmadıkl... dicem zannettiniz ama görünce aslında daha da çok olduklarını anlıyosunuz.

ve çalışmaya başlanır

GELİŞME
3 renk kalemle önemli (sarı), daha önemli (mavi) ve çok önemli (turuncu) yerlerin üstü çizdim.
geçmiş sınavlara göre sınavda sorulan yerlerin yanına pilot kalemle SS yapmayı da ihmal etmedim tabi.

gayet güzel başladı. bikaç sinir, arter ven falan giderken daha 2. sayfada bi anda beyne aşırı yükleme oldu. 2,5 sayfa olduktan soora beynimin yavaş yavaş akışkan hale gelip boyundan aşşaa süzüldüünü annadım.

çıkmış sorularda ağız boşluu konusundan sadece 2 tane soru sorulduunu görünce küçük çaplı bi şok yaşasam da bi tanesinin okuduum yere kadar olduunu gördüm. baktım, yumuşak damaa yukarı çeken kası ve siniri sormuşlar. hohoho biliyom la ben bunu diyim m. tensor veli palatini, siniri de n. mandibularis dedim, dooru cevapla gaza geldim.
ancak sayın anatomi, insanın kalkık götünü indirme konusundaki dillere destan başarısını yine gösterip kalan yarım sayfada bok gibi bıraktı beni.

anlamıyorum lan, salak mıyım acaba ben aşaması geldi bunun ardından. çünkü gerçekten anlamıyorum bi zaman soora.

anlamayınca da neyse soora bakarım diyip yataama tırmandım ve yattım.
odaya yeni giren insan ve zaten olan iki kişi arasınaki muhabbet
ç- nooldu hasta mısın?
g- yok, anatomi çalıştım. daa kötü
o- anatomi çarptı adamı

SONUÇ
skerim lan anatomini diyip yataktan inilir.

arkadan çalan benim sadık yarim fizyoloji dersidir eşliinde anatomi kitapları eski yerlerine konup fizyoloji kitapları indirilir.

anlamanın tadına vara vara fizyoloji çalışılır.