16 Aralık 2010 Perşembe

protezde dökümüm çıktı bu sefer.
her ne kadar vibratörde çok az tuttuum için okluzalinde (dişlerin karşıtıyla temas eden kısmı) hava kabarcıı kalmış olsa da çıktı sonuçta.
ahan da futrafı




normalde buna sevinmem gerekse de pek sevinemedim. çünkü yine bissürü kişinin dişleri olmadı.
labda sağımdakinin de solumdakinin de çıkmadı dökümü. sol çaprazımdaki çıkmadıı için aalıyodu. sağ çaprazımdaki saçını yaktıı için aalyıodu, sol arkamdaki anca modelasyonu yetiştirebildii için aalıyodu.
diş diil, kına gecesi yapıyoz sanki. her 4 kızdan biri aalıyo.


işte ben de kalan zamanda dişi insana benzetmeye çalıştım. okluzaline şekil verdim, palattım falan. şööle bişi çıktı ortaya en son


tabi ilerleyen zamanlarda biraz daa parlattım, bi de daha iyi oturttum dişe.
5. dişin (sağdaki) önünde boncuklar olması gerekiyodu ama az vibrasyondan dolayı olmadı. pek sorun etmiyom onu.
geçen sefer vibratörde çok tutmuştum, dişler mumdan ayrılmıştı sanırım, hiç çıkmamıştı dökümüm. bu seferkinde en azından bi köprü var elimde.
he bi de 850°C lik fırında elimi yaktım

I (L) tedavi labı.
protez labı ölsün.


son olarak bi de tedavi labından futraf koyyim


bu sevilmez mi şimdi
solda gördüünüz kapsüllerin tanesi 1 liraya falan geliyo. yeşiller daa ucuz, tekli. maviler ikili, daa çok var içinde.
pinti insan ben maviyle doldurulcak bi dişi yeşille dolduruyom, artanı da başka dişin minik kısmına dolduruyom. oluyo mu? oluyo.
ne gerek var büyük kapsülü ziyan etmeye? kalanı atılıyo çünkü (soldaki su dolu kavanoza atıyoz civa buharı olmasın diye)

I (L) tedavi lab

Hiç yorum yok: