5 Aralık 2010 Pazar

minibüslerden nefret ediyorum. her binişimde midem bulanıyo, başım aarıyo kendimi 2 saat toparlayamıyorum.
mesela otobüsü severim. ayakta da gitsem sorun diil, indiimde bi bok olmaz. ne baş aarısı ne mide bulantısı. metro da öyle. ama minibüs skertiyo başımı.

mesela 1,5 saat önce yurda geldim ama hala histoloji çalışmaya başlayamadım. çünkü minibüsle geldim. istesem otobüs+metro ikilisiyle de gelebilirdim ama malım. göğya yarım saat yolu kısaltıyom. bok. derse başlama sürem daha da uzuyo.






bi de çok deişik bişi oldu. hafif tırstım kendimden. neden? çünkü
rüyamda yediim mantardan zehirleniyodum. mantarın adı pontici. buraya kadar bişi yok tabi.
sabah kaavaltıda güldük öyle isim mi olur diye. ben daa sooradan merak ettim, dedim internetten bakıyım.
mantar diil ama öyle bi bitki varmış!
latince adı folium rhododendri pontici.

ben oha çüş falan derken özelliklerini okudum. zehirli bi bitkiymiş.
korktum lan şimdi

Hiç yorum yok: