3 Aralık 2010 Cuma

anatomi beklendiği gibi bütün sınıfı maffetmiş.
feysbuktan öğrendiğim notlar sırayla:
26
29
37
34
31
16
ilk dördünü gördüm, akşam altıbıçıkta koştura koştura okula gittim, 32 almışım.
sevinsem mi üzülsem mi karar veremedim. 20 küsür bekliyodum, bu açıdan bakınca sevinmem gerekiyo.
üzülüyom çünkü 2. vize konusu nöroanatomi. sinir sistemi. anatominin en baba konusu. korkuyorum.

bi de anatomiden 86 alan var yaa. yuh dedim içimden ve dışımdan.



saatim mal.
her ayı 31 gün olarak alıyo. ben de dün ayın 1'i diye rahaat rahat oturuyom daha histolojiye 4 gün var diye. mal, kasımı da 31 gün sayıyo.
bok.
dün ayın 2'siymiş, histoya da 3 gün kalmış. adam gibi çalışmaya dün akşam başladım, bugün de yardırıp kitabın ilk okuyuşunu tamamlamayı düşünüyorum. soora da tekrar daha detaylı okurum, taş olur.



protez pratikte deli manyak hızla diş yapıyorum. bundan önceki işte 2 günde gelemediim aşamaya 1 günde geldim. yetişçek gibi bu sefer.
umarım döküm çıkar.



yurt parasını yatırdım. 3 ayın parası, bi anda. geçmiş ayın, bu ayın ve gelecek ayın.
toplamda 585 lira.
verirken ellerim titredi, kapıdan çıkarken de bir damla yaş süzüldü gözümden.
yurtta muhasebedeki adamın suratına attım dekontları "aldın işte paranı, şimdi vereceksin kızını bana" diye. tabi vermedi kızını ama denemiş oldum en azından.


öyle işte. siyu

Hiç yorum yok: