28 Kasım 2010 Pazar

tedaviyi seviyom lan

yarın tedavi sınavı var.
4. okuyuşumu yapıyorum, iyi bi not almazsam bomba koyarım okula. ya da yok, koymam. seviyom tedaviyi çünkümküm.
okurken eelenip okuyorum. heaa demek böyleymiş diyebiliyorum her okuyuşumda. annamadıımdan diil, her defasında ayrı bi eeleniyorum. 2 alan dersimden biri olduu için olabilir (öbürü protez).
dolgu yapımını ööreniyoz. yıllarca yapıcaam işi yeni yeni öörenmek eelenceli.
ilk kavitemi açtıım diş 5 numara. saklıcam olum o dişi. ilk bu, boru mu?

kavite ne peki? dişi oyuyosun sanki çürük varmış gibi, o oyua kavite deniyo.
normalde hep hocaların yanında kavite derdim. hoca dediim de asistan. doç, prof falan diil, düz doktor.
ben mal, git 2 profun yanında kaviteye oyuk de.
kanım çekildi ama bişi demediler. biri zaten hep gülüyo, yine güldü. öbürü gözlüünün üstünden bakıp "oyuk mu?" dedi. ehi, "kavite hocam kavite :D" yaptım götümden akan terle.

hem yaptıım işi 2 profa göstermişliim var, akıllı olun.
biraz kalın olmuş gerçi siman, olur dediler ama, sorun yok. biraz indircem sadece. (biraz gerçekten biraz, 0,1-0,2 mm kadar)


çalışiim accuk daa, iyi bi not aliim bari.
siyu.

Hiç yorum yok: