18 Kasım 2010 Perşembe

deişik bi bayram geçiriyom.

sadece 2 yere bayramı kutlamaya gittim. normalde bütün aileyi dolaşırdım, deişik oldu bu sefer.
2. oldu ama yine de deişik. bayram nemağzına gitmedim.

bunun yerine naaptım?
istanbula gittim. pişman mıyım?
kesinlikle hayır.


geçirdiim en güzel bayramlardan biri. deli olup bana her günün bayram olmasını isterdim, ama okul diye bi gerçek var. ankaraya dönmem gerekiyo.
normalde ankaraya dönerken gebzeden ayrıldııma sevinirken hiç gidesim gelmiyo bu sefer. bikaç gün soora olsaydı sınavlar noolurdu sanki? 1 gün daha kalsaydım kötü mü olurdu?
her istediimiz olmuyo işte.

öyle. siyu

Hiç yorum yok: