13 Kasım 2010 Cumartesi

artık uykudan kalkınca hemen kendime gelebiliyorum.

gün içinde bissürü kere minik uyku yapınca insan alışıyo toparlanmaya. günlük uyku ihtiyacımı taksit taksit gideriyorum.
akşam 3-4 saat falan uyuyom, soora gün içindeki uykularla 6 saate kadar çıkıyo bu süre. zaten mal olan beynim sürekli kendini toparlıyo böylece.

dün de halamlarda salonda uyuyakalmışım. en son hatırladıım fizyolojide böbrei bitirdiim için içimde olan raatlama hissiydi. o rahatlamayla kitabı bırakıp kapamışım gözleri.


fizyolojiden diil de anatomiden korkuyom ya. ezberlencek bissürük şey var.
fizyoda mantıı anla, bütün organların çalışmaları belli oluyo zaten. ezber yapan da var ama benim beynim ezbere basmıyo, onun yerine çalışkan öörenci gibi mantıını anlıyom.
dersten soora hocanın yanına gidip anlamadıım yeri bile anlattırdım. önden 2. sırada oturuyodum zaten. resmen inek öörenci oldum.

siyu.

Hiç yorum yok: