5 Kasım 2010 Cuma

anatomi çalışma evreleri

anatomi çalışmam öykülerin giriş - gelişme - sonuç evreleri gibi.
hopala diyip hemen yazcam, hiçbi baalama çabam yok.

GİRİŞ
anatomi çalışçam lan ben diye kendimi işkenceye hazırladım.

masaya anatomi atlasını, kırmızı genel anatomi kitabını (ki kutsal kitaptır), ders notlarını, slaytları ve çıkmış soruları koydum. yazınca çok gibi duruyo olsa da görünce aslında aslında o kadar çok olmadıkl... dicem zannettiniz ama görünce aslında daha da çok olduklarını anlıyosunuz.

ve çalışmaya başlanır

GELİŞME
3 renk kalemle önemli (sarı), daha önemli (mavi) ve çok önemli (turuncu) yerlerin üstü çizdim.
geçmiş sınavlara göre sınavda sorulan yerlerin yanına pilot kalemle SS yapmayı da ihmal etmedim tabi.

gayet güzel başladı. bikaç sinir, arter ven falan giderken daha 2. sayfada bi anda beyne aşırı yükleme oldu. 2,5 sayfa olduktan soora beynimin yavaş yavaş akışkan hale gelip boyundan aşşaa süzüldüünü annadım.

çıkmış sorularda ağız boşluu konusundan sadece 2 tane soru sorulduunu görünce küçük çaplı bi şok yaşasam da bi tanesinin okuduum yere kadar olduunu gördüm. baktım, yumuşak damaa yukarı çeken kası ve siniri sormuşlar. hohoho biliyom la ben bunu diyim m. tensor veli palatini, siniri de n. mandibularis dedim, dooru cevapla gaza geldim.
ancak sayın anatomi, insanın kalkık götünü indirme konusundaki dillere destan başarısını yine gösterip kalan yarım sayfada bok gibi bıraktı beni.

anlamıyorum lan, salak mıyım acaba ben aşaması geldi bunun ardından. çünkü gerçekten anlamıyorum bi zaman soora.

anlamayınca da neyse soora bakarım diyip yataama tırmandım ve yattım.
odaya yeni giren insan ve zaten olan iki kişi arasınaki muhabbet
ç- nooldu hasta mısın?
g- yok, anatomi çalıştım. daa kötü
o- anatomi çarptı adamı

SONUÇ
skerim lan anatomini diyip yataktan inilir.

arkadan çalan benim sadık yarim fizyoloji dersidir eşliinde anatomi kitapları eski yerlerine konup fizyoloji kitapları indirilir.

anlamanın tadına vara vara fizyoloji çalışılır.

Hiç yorum yok: