25 Ekim 2010 Pazartesi

yurdun altına kantin açıldı.
artık yemek yemek için mont giymeme gerek yok.


okulda sabahki derslere de girmeye başladım bu dönem.
gönül raatlııyla sınıfımı geçebilirim.

sevgilime atıcaam mesajı oda arkadaşıma attım.
dalga geçene küfür içerikli mesaj atarım.


yıllardır sadece 1 rakam deişiklii yaptıım şifremi bi hafta içinde 2 kez deiştirdim.
deişiklik güzeldir.


daha 100 kelime yazamadan kaybettiim kalemimi buldum.
kurtardıım parayla yarın yemek yicem.


liseden arkadaşımla eskişeirdeki buluşmamızı saat ve yere kadar ayarlamaya çalışıyorum.
garanticilik böyle bişiy.


bugün nerdeyse hasta olcaktım. sürekli üşüttüüm için naapçaamı biliyorum ve şu anda saalamım.
buradaaa tecrübe konuşuyoooor


bugün aslında pantolon sayısı konusunda ciddi sıkıntılarım olduunun farkına vardım.
ne zamandır sol avcum kaşınıyodu zaten.


iş bankasında 7 liram, ziraat bankasında 25 liram olduunu öörendim.
kapitalizmin kölesi olmayacağım.


kolgeytin 14 günde daa beyaz dişler vaadeden diş macununu kullanıyorum.
benimki günden güne sararıyo, ne iş?



bidaa yazmıcam böyle, beenmedim.

1 yorum:

Sena dedi ki...

sevdiğim kız bana abi deyince.