2 Ekim 2010 Cumartesi

yerim yurdum var artık

yeni odama yerleşmenin mutluluunu yaşıyorum.
bok.
ne yaşıcam lan!!

depodan eşyalarımın bi kısmını alamadım ne mutluluu?
internet kablom yok, hangi mutluluktan bahsediyon?

2 oda arkadaşımı gördüm. 3. sınıf tıp. doğrusunu söylemek gerekirse (ki yalan söylemem için bi neden yok) aşşırı ders aşkları beni biraz korkuttu.
tamam, ben de ders çalışayım biraz diye odada tıpçı istemiş olabilirim ama bu kadar olcaanı düşünmemiştim. gerçi öncekiler de haftada toplamda 2 saatlik ders çalışmalarıyla zaten olmayan isteimi alıp götürüyolardı. böylesi daha iyi sanki.

Hiç yorum yok: