3 Eylül 2010 Cuma

gerizekalı maymun

dün birine içimden ciddi ciddi gerizekalı dedim.
gerizekalıyı çok kllanırım ama bunu söylerken genellikle ciddi olmam. ama bu sefer haketti gerizekalı.

aştide yürüyorum, her şey gayet normal. böyle giderken işte 10 metre uzaamda falan adamın çektii bavulun arkasından pat diye bişiy düştü. normalde ben de eğer eşyam çoksa başka bi bavulu çektiim bavulun üzerine koyarım biraz rahat taşıyım diye.
ama bu sefer bavulun üstünde duran başka bi bavul diildi, bu sefer düşen çocuktu!

geriler çocuu bavulun üzerinde oturtmuşlar, hadi sen tutun buraya sakın bırakma demişler ya da çocuk çok ısrar etmiş, sussun diye bindirmişler önemli değil.
önemli olan çocuğun bavulun tepesinde gitmesi. hiç mi aklınıza gelmiyo onun bi çocuk olduğu, dikkatinin kolay dağılabileceği?
çocuk düştükten sonra elinden 2 tane top şeklinde sakız yuvarlandı. onu çiğnemek için elini bıraktığında tek eliyle tutamayıp da düşmüş olabilir.

ailenin sorumsuzluğunun üzerine aptalca bi hareket geldi annesinden. kızının yanına gidip ilk önce bişiy olmuş mu diye bakıcaana tutmassan düşersin işte böyle dedi. kusura bakma ama düşmesinin sebebi kızın tutmaması değil senin gerizekalılığın. sen çocuuna biraz önem verip bavulun tepesine oturtmassan hiçbişi olmaz.


durup dururken sinir bastı bana da.
-----konu deişti-----

27. perona gittiimde otobüs bekliyodu, numaram 24. oturcaam yere gittim, aneeam cam kenarı 24'tü ve 25. numara cam kenarına oturmamıştı. normalde kim önce geliyosa cam kenarını kapıyodu. ben de yaptım o hareketi önceden.
adam kalktı, koltuuma geçtim teşekkür ederim dedim. ben cevap beklemezken adam "ben teşekkür ederim" dedi. işte orda adamın tam istediğim yolculuk arkadaşı kıvamında olduğunu anladım.
mola yerinde de kıvamını korudu. normalde pek aşşaa inmem. insem de 2 dakka yürür binerim otobüse. kaççaandan diil ama sevmiyom mola yerinde zaman geçirmeyi. adam da 4-5 dakka aşşaada durdu, soora tekrar bindi otobüse. ne benim inmemi engellemiş oldu ne de benden önce binip müsade istettirmedi.

-----konu deişti----

protezden mis gibi B2 ortalamayla geçmişim lan. yıh yıh yıh.

Hiç yorum yok: