2 Eylül 2010 Perşembe

eğer diyebilseydim...

lan ankaraya bu sabah saat altıbıçık sularında ayak bastım. toplamda bir saat uyuyunca (yarım+yarım) mal oluyosun. bi de muavin nası dürtüyo öörencem lan. adam sadece dokunuyo ama resmen zıplıyosun yerinden. uyumayan ben bile mnskym tepkisi vericektim nerdeyse.

neyse indim aştide yürüyorum ama yürümüyorum aslında. dizleri hissetmiyorum çünkü.
gerizekalılar otomatiğe baalamış gidiyolar. evet başlığın konusu da aştide başlıyo zaten. normalde uyumaya başladığım saatte uyandığım için (5:30 -yolculuun son bi saati uyumadım-) asabileşmiştim resmen. gittim bilet alıcam, efe turdan alıyom normalde biletlerimi, 0,5 mm açık gözlerimle kimseye çarpmadan gittim buldum efe turu. saat 23:00-23:30 arası orobüs bakıyorum.
-iygünler akşam kaçta otübüs var
-onikide
-...
eğer diyebilseydim: saat onikide sana girsin o otübüs, uykulu insana ters cevap verilir mi lan!

ve gün içinde içimden geçen keşkeler
metroda (ankaray) yan koltuktaki yeni ankaraya gelmiş kişi önündeki adamla konuşuyo
-şimdi bu metronun belli bi güzergahı mı var?
-...
eğer diyebilseydim: yok mnakoyim, sen binmeden adresini söylüyon, tünel kazıp ray döşüyolar evine kadar. gerizekalı maymun!

metro girişinde ankaraya yeni gelmiş kızın babası:
-ankaray girişi burası mı
-evet
-...
-...
eğer diyebilseydim: bi teşekkür için açılmayan aazına sçayım!

iyi geçen protez bütünlemesi sonrası:
-sınav nasıldı
-iyiydi.
eğer diyebilseydim: valalealalealleahahehhahea geçtim laauuaan

yine ankaray çıkışında "kendini allah sanmayacan, hepimiz aynıyız" diye konuşurken bi yandan da tombala çeken iğrenç seyyar satıcıya
-...
eğer diyebilseydim: tombalaaaaa

sabayın sekizinde okulun içindeki bankta uyumaya çalışırken yanıma gelen görevliyle;
-öörenci misin sen?
-evet
eğer diyebilseydim: yok, evsizim ben. her gün farklı fakülte banklarında uyuyorum. karnım aç, simit var mı?

1 yorum:

Sena dedi ki...

Sonuncusu ile şu bomba.

"-şimdi bu metronun belli bi güzergahı mı var?
-...
eğer diyebilseydim: yok mnakoyim, sen binmeden adresini söylüyon, tünel kazıp ray döşüyolar evine kadar. gerizekalı maymun!"

baya güldüm :D:D