16 Eylül 2010 Perşembe

doktorlara olan bütün güven gitti

dün doktora gittik.
şikayetler uyuyamamak, sürekli halsizlik, iştahsızlık, arada baş dönmesi, konsantrasyon bozukluu falan. ben bekliyom ki kansızlık dicek doktor.
kan testi yaptırın dedi, yaptırıp götürdük.
kan gayet iyi. tamam ilaç yazıyorum dedi. vitamin falandır, kilo almam için diye düşündüm ama 2 tane ilaç yazdı.

(devamınıda bunu dinle)

daha sonradan reçeteyi okudum, mal adam bana depresyon teşhisi koymuş. lan dpresyondan şüphelensem niye sana geliyim. ilkini okuyamadım da 2. teşhis depresyon.
soora gittik ilaç aldık. antidepresan içiyorum salak gibi.
hadi diyorum uyku ilacı için depresyon dedi, ama unisom için teşhise gerek yok. ki aldığım ilaç uyku ilacı da değil, direk antidepresan. hemen şarkıdan bir bölümü yazıyoruz;

Anti-depressants
Controlling tools of your system
Making life more tolerable .




bugün de karşıki ağız ve diş sağlığı merkezine bıraktıımız kavanozu almaya gittim.
bi tane alt köpek dişi var, 3,5 cm. vampirden mi çektiler naaptılar lan!?

Hiç yorum yok: