12 Eylül 2010 Pazar

bayramda trafik canavarı hakkaten fazladan mesai yapıyomuş

ilk trafik kazamı yaptım lan.
babam sürekli der, geri geri çıkarken arabanın önünü de kontrol et diye. benim de söylemeden bakma gibi bi alışkanlıım olmadıı için hep söyledikten sonra bakardım.
peki hep babam yanımda mı oturcak? hayır. zaten oturmadıı ilk sürüşümde vurdum duvara.

bayram dolayısıyla akrabaları dolaşırken arabayı bi akrabamızın evinin böyle garaj gibi biyerine aldık. bayramlaştıktan soora aşşaa indik, çıkarcaz arabayı.
şimdi arkadan yol geçiyo, arabalar hızlı gelebilir. babam yola çıktı gel gel yapmak için.
ben de yönergeleri doorultusunda usul usul geliyorum yola. gel dedikçe ben geliyorum, gel dedikçe ben geliyorum.
ta ki...
grrööaarjj diye bi sesten soora araba istemsiz şekilde durana kadar.
evet, mal ben arabanın önüne bakmadan direksiyonu deli gibi kırınca ön tampon duvarı kazımıştı, ya da duvar tamponu.
asıl olaraksa; duvar tamponu, tampon duvarı, sonra hepsi birden beni :D

babam baktı, accık öne al, soora tekrar çık dedi.
gaza basacam, ayaamın titremesinden gazı bulamıyom. daha soora buldum, düzeltip çıktık. hiç inip bakmadan sürmeye başladım.
işte orda ilk defa güveni hissettim. çarpsam da dünyanın sonu olmadıını gördüümden mi yoksa şoka girdiimden mi bilmiyom, gayet güzel sürdüm.

tamponun 5 yeri bayaa sertça kazınmış, ayrıca farın da plastiinde aynı hasardan var.
tamponu üstten tutan 2 vidadan biri tamamen çıkmış, biri yamulmuş. esnemeden sanırım, boyada dökülmeler var. arabadan 2 cm önde gidiyo tampon, bi de genişlemiş sanırım, yanlardan da çıkıntılı.

Hiç yorum yok: