27 Eylül 2010 Pazartesi

ayaaakşamdaaanışıktıır...

...yaaaylalar yay-la-lar.


yarın askerlik şubesine gidip okuduumu ispat etçem.
sayın muhtarımıza göre öğrenci kimlii yeterliymiş. internetteki bilgilere göreyse yeterli olmucak. muhtar vs. internet gibi bi durum var. geleneğin teknolojiye karşı verdiği bu acımasız savaşta bakalım kim galip gelecek. aslında kim galip gelirse gelsin sabaan köründe uyancak olan ben oluyorum.
hele bi de muttar yanlış bilgi verdiyse ben bütün gün verem savaştan fotoorafçıya deli gibi koşup kan ter içinde kalırken o adam yine tükkanın önünde oturup çayını iççek ya, o koyuyo insana.

hem şu tecil işinde öörenci belgesi de lazım gibi ama benim öörenci belgesi almak için ankarada olup 1 gün beklemem lazım. belge kimlikle (+cüzi bi miktar para karşılığı) alınıyo çünkü.

lan bi de askeriyede bana postal verip hadi oolum çukurcaya yolluyoz seni derlerse?! 2 günlük yolu askeri bi kamyonun arkasında gitmekten çok korkuyom lan. bi de apar topar olduunu düşünsene. sen öörenci kimliini gösterip "okuyom ben yua" demeyi bekleren kamuflajı verip karakola nöbete yolluyolar.

olum var ya yarın öörenci belgesi isterlerse hakkaten sıçarım yannız. gerçi o işi orda yaparsam yalatırlar bokumu yerden, orası ayrı.
halbuki milli eitim bakanlıı ya da öörenci işleri "bu gökan öörenci tamam mı" dese ne dert kalır ne tasa. ama daha harcı ne zaman yatırcaamızdan habersiz öörenci işlerimiz öyle bişiyi yapar mı, tartışılır. aslında tartışılmaz, çünkü yapmıcaa açık.


orda olması muhtmel bikaç konuşma

-ben öörenciydim de askerlii tecil etttirmek için geldiydim
+iyi, öğrenci belgen?
-ehiii, öörenci kimliiyle olur dediydi muttar?
+genelkurmay başkanı mı o, öğrenci belg...
-afedersiniz sözünüzü kesiyom ama işemiş olma ihtimalim var.



-meraba :D
+ne merabası lan, arkadaşın mı var karşında?
-bakın sizin sözünüzü kesmedim, ama bu yine kaçırdıım gerçeini ne yazık ki değiştirmiyo.


-tak tak
+gir (kalın, tok ses)
+meraba :D
------konuşma 2'ye geri dönünüz-----


+öğrenci belgesi şart
-benim onu çıkarmak için ankaraya gidip 1 gün beklemem lazım ama
+bu benim sorunum mu?
-e kusura bakmayın ama benim de almam mümkün değil onu!!
+ne dedin sen?
-telaş yok, paspası yanımda getirdim.



-benim öğrenci kimliim var sadece
+tamam olur, adın soyadın?
-boynuna sarılabilir miyim?
+paspas yanındaydı di mi?
-evet
+iyi, eğil.

Hiç yorum yok: