17 Ağustos 2010 Salı

soora çocukları niye sevmiyon oluyo!

peki sizin çocukları saat 03:00 sularında ağlamaya başlayıp tam olarak 05:04 saatinde susan komşularınız olsa siz naabardınız? nası seveyim lan ben şimdi çocuu?
gerizekalı ağlamaya başladı, önce takmadım. sonra manyak gibi böğürmeye falan başladı. dedim bahçeye bebek bırakıp kaçmış olmasınlar? pencereden baktım ama görünürde yoktu kimse.

emeen boşver diyip gece 2 gibi yediğim makarna midemde hiç hoş şeyler yapmayınca mutfaa bişiyler yemeye gittim. sokaktan gelen çatal bıçak seslerinden sahur olduğunu anladım, ışığı kapatıp görünmezlik zırhıma büründüm ve yanmayan ışıklara sahip her bi daireyi not aldım. yarın gidip niye oruç tutmuyonuz ey müminler demeyi düşünüyorum.

lan küçük çocuklara çocuk orucu falan tutturun bişiy yapın. zaten sıcak, bi de bu organizmaların sürekli yemesi lazım bedenen ve zihnen gelişmesi için. onlar farkında bile olmadan kendinizin tayin ettiği dinin inançlarını da onlara en uygun şekilde değiştirin. tamam televizyonlarda yararlı mararlı diyolar ama çocuk lan bu daha. 10 yaşındaki çocuğa ne detoksu?

çocuğa geri dönecek olursak. gerizekalı velet ağlamaya devam ederken annesinden çok deişik bi susturma yöntemi geldi. hadi aşşaa tükürelim dedi çocuuna. şahsen ben de öyle sorunlu yetiştirilsem ben de bütün gece ağlardım. soora tükürmeye başladılar deli gibi. salak çocuk tüküremiyo ama annesi okkalı tükürüyo. barajın yanına koysan istanbulun 2 günlük su ihtiyacını karşılar. bi ara beraber tükürdüler galiba annesi manyak gibi nası da beraber tükürdük diye sevindi. acıdım lan şimdi çocua.

Hiç yorum yok: