13 Ağustos 2010 Cuma

ayıramıyorum lan resmen

üst 1. küçük azının sağ ve solunu ayıramıyorum birbirinden.
resmen sinirim bozuldu lan. öküz öküz bakıyorum dişlere. hayır aynı değiller birbirinden ama kitaba göre baktıımda saçma oluyo.

mesela önden görünüşü var, ona göre bi diş sola uyuyo mesela. daha sooradan yandan görünüş var, ona göre de sağ diş.
bi de bikaç takımı karıştırdıım için 4 tane üst 1. küçük azı var. hiçbirini ayıramıyorum, sinir basıyo.
hayır ayrı bi sinir olduum nokta var, 4 tane üst k. azı varken bi tane bile üst köpek dişi yok. dişi elime almadan çalışamıyorum arkadaşım. kendi dişimden de bakamıyorum, benim dişler mal biraz. standartlara uymuyo.

protezden bırakırken ne kadar haklı olduklarını görmüş olduk böylece. bu mal sağı solu ayıramaz, bırakalım ne hali varsa görsün dediler muhtemelen. sonuç olarak bıraktılar da zaten.

Hiç yorum yok: