26 Ağustos 2010 Perşembe

alkol komasına girdi. gerizekalı.

böcekleri vurarak öldüremiyorum. bu akşam odamda doşanan böcek de bu fırsattan yararlanarak babasının çiftliği gibi dolaşıyodu odamda.

ne zamana kadar?
ben elime alkol şişesini alıp kafasına kafasına alkol dökene kadar. ama gerizekalı beklediğimden hızlı çıktı, dökülen galonlarca alkolün ardından hiç hoş olmayan bi el hareketi çekip sktir lan mesajını verdikten sonra dolaşmaya başladı yine.

elimdeki büyük gücün farkında olduğum için ben daha da üzerine gittim, hem hakaret de vardı ortada. alkolün kapaanı alkolledim(?), böceğin üzerine attım kapaa. hani su şişeleri var ya, onların kapaklarından. ilk denemede böcek kapaan altında kaldı. bikaç dakika soora kapaa ürkekçe kaldırdım.
sonuçta bi anda dev bi yaratığın çıkıp ggrröööaaarr diye kafamı ısırma ihtimali vardı. ama yok, böcek kafasını yukarı kaldırmış, yamuk bi şekilde duruyodu. önce kafayı buldu mu lan bu diye bikaç üflesem de daha sooradan öldüğüne karar verip elime tutamadığım için yataamla duvar arasındaki boşluğa doğru üfleyip attım oraya.




dene bunu: sigara böreğinin içine peynir yerine ezilmiş ya da minik minik doğranmış badem koy. dünyayı sevmek için bir neden daha...

1 yorum:

Sena dedi ki...

"ama yok, böcek kafasını yukarı kaldırmış, yamuk bi şekilde duruyodu. önce kafayı buldu mu lan bu diye..." ahah süper burası.