25 Ağustos 2010 Çarşamba

6 kısa öykü

başarısızlık öyküsü:
bir haftadan beri uykumu düzene sokmaya çalışıyorum. aslında uykum düzende, benim istediğim düzeni değiştirmek (gominis oldum). beceremedim ama deiştirmeyi.

hergün 4 civarı yatıp saatler ikiyi gösterirken kalkmak hoş bi duygu değil. bu yüzden dün akşam anneme beni saat onda kaldırması yönünde ricada bulundum, kabul gördü isteğim.
ama ne yazık ki bu kadarla sınırlıydı. kabul gördü ancak uygulamaya konmadı. on buçukta kendi imkanlarımla kalktım.

göğya bi daha uyumucakken öölen saat oniki falanken mal gibi uyumuşum. bir buçukta kalkınca olayların ciddiyetini kavradım. ortadaki en ciddi mesele karnımın aç olmasıydı. zaten kavradığım da buydu.

saat gece 2 ve ben hala uyumadım.




başarı öyküsü: kulaklığımın ayrılan yerini japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım.

bilimsel kariyer öyküsü: karanfilin suyuna mürekkep kattım, 3 günden beri renginde bi deişiklik olmadı.

diş hekimliği kariyeri öyküsü: tıbbi biyolojiye hiç çalışasım gelmiyo. kariyerim daha başlamadan uzama tehlikesi altında. 22 kişinin içinden ebesinin bi yerini tersten görme şansı yakalayanların arasına girmek istemiyorum.

aynı zamanda 2 yere kavanoz bırakıldı. milletten diş topluyorum. dişinizi çektirirseniz yastığınızın altına koymayın hediye falan gelmez, bi postaya koyup bana yollayın. ihtiyacım var.

aşçılık kariyeri öyküsü: milföy hamuruyla elmalı kurabiye yaptım. değişik şekiller versem de hamur mal gibi olduğundan kabarmadı ve ilerde kabarcaanı düşünerek verdiğim şekiller öylece kaldı.

mini fırıncılık kariyeri öyküsü: pide aldım.

2 yorum:

Sena Demircan dedi ki...

kulağının ayrılan kısmını nasıl japon yapıştırıcısıyla yapıştırdın yahu? Bu bir ünlünün kulakları kepçe diye kulağını japon yapıştırıcısıyla yapıştırmasına benzemiş .D

googhan dedi ki...

'klı' diye bi bölüm daha var arada.
ayrılan kulaklık. kulağım ayrılsa yapıştırmam, dikerim ya da zımbalarım tutsun diye.