16 Temmuz 2010 Cuma

kanser oldum

genetik sınavında ne pis kanser soruları sordular lan. soruların başında kanser oldum.
öldüm resmen.
hiçbi fikrim olmayan onlarca enzimi sormuş geriler. sorulardan birinde doğru olduğunu düşündüğümü diğerlerine uygulaya uygulaya yaptım. zaten başta doğru kabul ettiğim bilgi yanlışsa gerisi tamamen yannış oluyo. ama dooru atmışım, bazıları tutmuş attıklarımdan.

en kolay soru bile mal gibi hazırlanmıştı.
ökaryotlarda 46 kromozom vardır diye bi şık var, ben bunu işaretledim tabi sazan gibi.
insanda olcek anacım o, ökaryotta diil diye, cevap başkaymış sanırsam.
lan öküz, bütün ökaryorlar 46 kromozomlu mu? atın da mı 46 kromozomu var? neşe malamudunun da mı 46 kromozomu var? sinir bastı durup dururken.

başka mal ve anlamsız soru da insan genom projesiyle alakalı.
soruda insan genom projesinin yürütülüş amacını soruyo, cevap insan genomunu açığa çıkarmak.
derse girmeyen sayın arkadaşlarımız diğer şıkları işaretlerken mal ben mallığıma uygun bi şekilde en mal şıkkı işaretledim. çünkü hoca da öyle demişti derste. genomu çıkarmak için bu proje demişti. umarım doğrudur. derse girdim o kadar.


aklıma geldikçe beynime kan gidiyo lan. ulan öküzler, niye 50 tane enzim soruyonuz? ne işimize yarıcak RF-1in supressör mü ne olduğu? hayır, bi soruda 7 şıkkın 7sinde de ayrı ayrı hiçbi fikrimin olmadıı enzim sordunuz, daha sonra 4 soruda niye tekrar tekrar soruyonuz başka enzimleri? onu bilen öbürünü de bilir. bazı mallar da bi tanesinibile bilmez 30 enzim içinden. kalırsam yakarım lan okulu.
hatta okulu da değil, direk bölümünüzü yakarım.

bi de türkiyede gen aktarımı yasal değildir diye bi soru salladım.
şahsen laboratuvarlarda leblebi burunlu karga üretildiğini duymadım.
ama mesela bakteriler de gen aktarımı yapıyo kendi aralarında, o zaman suçlu olmaları gerekir bunların.



bibıçık saat soora diş hekimine gidicem.
sanırım 6 tane dolgu yapılcak. bok gibi aazım var şu anda. fırçalasam da çürüyo, çektircem hepsini bi gün, rahatlıcam.
mis gibi püre yerim habire.

şündü de gidip yurt parasını yatırcam, aşşaa inip eşyaları teslim ettiime dair belge alıcam(ama etmicem), soora muhasebeye gidip çıkışımı yapıcam(geceden soora çıkmama gerekir yurttan ama çıkmıcam), soora depodan dolabın anattarını bidaa alıp mallıım yüzünden unttuum eşyalarımı aşşaa bırakçam.

peki niye hala burdayım?
evet, çünkü malım.

Hiç yorum yok: