24 Temmuz 2010 Cumartesi

iyi dağdiller

adam gibi tatilime başladım.
yarım günlük gebze ve yaklaşık bi haftalık akçaydan soora kaldıımız yeri sevdim.
normalde tatil köyü gibi yerlerle aram pek iyi olmasa da (ot yanında her türlü böceği, çiçeği, poleni, sesi de getirir) sevdim lan burayı.
otellerin de böyle ferah havasını seviyorum. aaçların içinde o ferah hava olmuyo azizim.

tatilde bile ankarayı yaşıyorum. düz yol yok mnakoyim. ya yokuş iniyon ya yokuş çıkıyon.
kırmızı bilekliğimi sevemedim. yanları kesicek gibi duruyo.
gerizekalılar öğlende kaydıraa 1 saat açıyolarmış. sabah kayın diyo öküzler. lan uyuyo oluyorum ben o saatte!!

odamız şu anda bulunduum ortama 10 mt falan uzakta olmasına raamen hiç sinyal alamıyo vayrlıstan.
ossun, gelirim buraya. sevdim burayı.
soldaki bar kapalı gibi. açık olaydı eyiydi.
neyse lensim gözümde onu çıkarayım ben.

Hiç yorum yok: