5 Temmuz 2010 Pazartesi

fizyoyu 2. defa bitirdim.
ama yine sınıfta kötü notlardan birini alıcaamdan eminim, çok hoş bi duygu gerçekten.

bugün tedavi bölümüne gittim dolgularım için, üzerimde araştırma yapılcakmış.
ne olduu tam söylenmedi ama ne yazık ki biliyorum. resmen korkmaya başladım. gitmessem seneye aazıma sıçarlar, mutlaka gitmem lazım. oturup aalıcam.

araştırmada görev aldım diye hava da atabilirim ama kobay konumunda olduum için pek de iyi bi yanı yok. şu 5 senelik dönemde yapılan kimsede sorun çıkmamış olması korkuyu biraz hafifletiyo.
hayır bi de asistan odasında mallık yapıyorum.
-araştırmada yer alıcaksın, istersen kabul etmessin. (not: sıkıyosa etme, seneye skeriz)
-ortalamayı yükselticekse seve seve hocam ehi ehi ehi (mal gülüş)
-yok, pek bi etki etmez
-tamam o zaman

aslında o kadar da kötü bişi diil. ilerleyen zamanlarda çürükleri engellemek içinmiş. sorun diil yani benim için.




he bu sabah odada mekke havası esti.
odadaki insanla geçen konuşma
-sınavın mı var, allaassiinaçıklııvirsin (60 yaş modu)
-amin amin cimlemize (55)
-ŞEFAAT YARESULALLAH!!!

resmen baarıp söyledim lan. aşk geldi içime.
gülerek çıktı, sınava gitti.


Hiç yorum yok: