7 Temmuz 2010 Çarşamba

düzgün bi internet olsa noolurdu sanki?

yurtta internet bu yılın en mal dönemini geçiriyo.
bi gün tamamen gidiyo
bi gün geliyo, ama bi sayfa için 15 dakka bekliyosun.

bugün de değişik bi şekilde karşımızda.
engellenen siteler.
facebook, alkislarlayasiyorum, youtube gibi sitelere erişim yok.
en azından bunlara proxy sitelerinden girebilmek için hepsini denedim, onlar da engelli.
ekşisözlükte arka plan bembeyaz kalıyo.
blog için de giriş yapamıyosun. yine engelli.
öküz, sen nası girdin deme, önce google hesabına girip daha soora blouma geçtim, direk olmadı.




bugün marketten geliyom.
10 yaşlarında kız 50 mt uzaktaki köpek için uuallaaa kopeeeeegg diye baardı sığır gibi yanımda.
mal.




eskisi kadar serj tankian dinle(ye)miyorum.
deişik müzikler dinleyip yeni yeni döndüğüm normal yaşantımı stabil kılmak istiyorum.
her gece beşte yatılır mı lan!!
ya da hergün ikide kalkılır mı lan diye de sorulabilir tabi.




heee, giderken ne gördüm bi de.
hani bi kız var demiştim, taaa aylar önce. voleybol oynarkenki.
telefonu alo aşkım diye açıp beni hüzünler içinde bırakan mal.
aşkını gördüm bugün.
benim 2X2 ebatlarımda bir ayı.
şimdi kızı aradığı için teşekkür ediyorum o ayıya.
aramasa, ben de iyice yavşasam, kız da söylese ayıya, vurmasına gerek kalmadan dokunuşuyla 6-7 kemiğimi kırardı.
yer sarsılıyodu lan yürürken.

Hiç yorum yok: