14 Temmuz 2010 Çarşamba

bitti bittiiiii, bitii bitiyoooor kommmm

2 sınav kaldı la.
biri bugün.
kıl bi durum. saat 12yi geçtikten soora ertesi güne giriyo, karışıklık çıkıyo.
saat 1-4 arasında atlatmayı düşünüyorum günleri artık. mesela 00:30sa hala o günü anlatmalı, 04:30 olduğunda da bi sonraki günü ifade etmeli.
he 1-4 arasında noolcak öküz dersen o da geçiş aşaması.
sana kalmış bişi.
obamayla görüşme ayarlıcak kadar resmi işerle meşgul olamdığımız için pek de bi önemi yok aslında.
benim saatim de 1-4 arasında gün deiştiriyo mesela.

saatimi seviyorum artık. kayışında problem var biraz ama. eskiden daha güzeldi, şimdi daha düz oldu, minik çıkıntıları gitti.
öbür saatimi takmıyom ne zamandır.
biriyle yaşadıklarım güzel, duruşu değişik; öbürüyle düzgün yaşantım yok, bok gibi hayatımı simgeliyo ama duruşuna hastayım.
duruşu seçtim, skerim bok dönemi diyip.

ne pisti lan. hergün 5te yatıp ikide 3te kalkılır mı öküz!
arık mis gibi düzendeyim.
2de yatıyorum paşa paşa. sabahları da 11 12 gibi paşa paşa kalkıyorum. 6 gibi beyin yorgunluu dolayısıyla bi saat daha uyuyom, kalkıp tekrar ders yapıyom falan.

serj tankian arkadan habire bişiler mırıldanıyo.
bu arada borders are diye yeni bi parçası var.
bi kısmında yürovizyon izliyo gibi oluyom. a neğvır leç yu gouo derken geliyo his. önceki kingli mingli bölüm tam hazırlıyo ama.
deişkenlik eskisi kadar yok. mesela ilk albümünde lie lie lie, the unthinking majority, baby, praise the lord and pass the ammunition gibi şarkılarda soadın bi anda deişen temposu vardı. gerçi yenilerden bi tanesini tam olarak dinleyebildim internet mallığı yüzünden ama sanırım 2 tane daha vardı, onlar da buna benziyodu.

Hiç yorum yok: