20 Temmuz 2010 Salı

açıklayın lkan artık.

lan genetik sonuçları hala açıklanmadı.
10 gününüz falan kaldı oolum, açıklayın artık şu sonuçları.
bi de cevap anahtarlı test yaptınız mnakoyim.
üzerine cigarayla delinmiş kaadı koyacan okuyacan. ama belki optikte okuyonuzdur diye tek tek işaretleme yaptım.
koca koca hücre içi açmış insanların eline ben cigara delikli kağıdı yakıştıramıyorum afedersiniz.

bugün sahilde gerizekalının teki su tabancasına 10 dakka su doldurmaya çalıştı öküz, beceremedi.
hayır, oturup bi program yazma ya da kilit çözme işlemi falan yok.
bildiğin şırınga mantığıyla çalışan bi alet. kolu çekiyosun,içinde azalan hava basıncından dolayı su doluyo içine soora bastırıyon ve yüksek basınçtan dolayı su uçtan fışkırıyo.
öküz heralde hiç şırınga falan görmemiş, 10 dakka içine su doldurmaya çalıştı. bi kere doldurdu, heh dedim öörendi. gerizekalı şansına yapmış, dolduramadı bi daha.

bugün denize girebildim.
bi de yine bottan devirdiler. yarın pıçakla gitçem, botum devrildiği anda denizi kan gölüne döndürcem. elleşmeyin lan bana. ben gidip suyun dibine gömmeye çalışıyom mu sizi?

karşı otelde kablosuz internet var ama gerizekalı bi arızadan dolayı kullanamıyorum.
her deniz dönüşünde internetten genetiin açıklanmasını bekliyorum. çok stresliyim lan!!
3 güne kadar açıklanmazsa denizi yine kan gölüne çeviririm.

mantıksız gibi. denizi kan gölüne nası çevirebilirsin ki? deniz o. göl olmaz.
öyle bi kalıp olduu için öyle dedim.

yarım saati doldurmaya çalışıyom. paramı son kuruşuna kadar çıakrcam ooldum. 27 dakka oldu. aha 28.
bi dakka soora kalkarım, 29 dakka olur. ya da 33 dakk yapiyim mesela, yine yarım saat parası alsın.
neyse genetik stresi yetiyo, bi de buna stres yapmiyim.
fazla para alırsa kan gölüne çeviririm.

bi de bugün bi çocuk gelip kumdan yaptıım havuzu bozmaya çalıştı. sorunlu musun evladım? psikolojik problemlerin mi var dedim, annesi yanına çaardı çocuu.

Hiç yorum yok: