12 Temmuz 2010 Pazartesi

4 gün kaldı lan

lan bugün organik sınavına girdim. korkum onun bana girmesiydi, pek öyle görünmüyo şimdilik.
sanki normal geçmiş gibime geliyo ama sonuçlar açıklanmadan bişi belli olmaz. fizyoloji test olduu içi, biyofizik de ciddi ciddi kolay olduğu için bunlar hakkında kesin konuşabiliyom ama organikten her şey beklenir.

sabah yine uurlu gömleimi giyip gittim okula. ilk olarak fizyo finalinde giymiştim, iyi geçince biyofizikte de giydim, şimdi de organikte.
normal zamanlarda giymiyom ki kokmasın. içime de mavili beyazlı bi tişötrü giyiyom, altıma kot giyiyom.


yavaş yavaş toplanmaya başladım. eşyalarımın bi kısmını aşşaa dolaba koydum. bi kışlıklarım kaldı bırakıcak.
onları da ayırdım ama indirmeye üşeniyom. montlarımı, diş malzemelerimi falan indirdim. masamın üzerindeki eşyalarımı topladım, yavaş yavaş gitme hazırlıkları yapmak güzel bi duygu. yarın tekrar her şeyi yerine koyup tekrar toplanabilirim. o kadar eelenceli bi iş. deli yoruluyosun. yattım uyudum.

2,5 litrelik kola aldım. içip içip kendimden geçiyom.

Hiç yorum yok: