18 Haziran 2010 Cuma

sivri sinekler tarafından kanımın sömürülmesi sezonu bugün sol dirseğimden alınan ilk damla kanla başladı.
problem o diil ama. 2. sokuş sol gözümün altında meydana geldi. lan mal, hiç mi görmedin koca sineği. tamam koca olmayabilir ama o yakınlıktan kocaman. daha ikinci sokuşta bu olucaksa ilerleyen zamanları düşünemiyorum. önümüzdeki maçlara bakıcaz.

bi de gebzede kıl bi durum var. mesela ankarada hava kuru, burda aşırı bi nem var. eller falan yapış yapış. normalde güzel ankaramda bişi yazarken elimi tuşlardan kaldırmama pek gerek yoktu. biiki tuş yana basçaksam parmaamı kaldırmaz yana kaydırırdım. burda parmak yapışıyo tuşlara. kaldırmak için fazladan çaba sarfediyosun.

yarın artık ders çalışmaya başlama kararı aldım. final dediimiz sınavların döte girmesi insan psikolojisi açısından hiç hoş bi durum yaratmıyo. biraz genetii biliyorum. accuk da organik bakarım belki yarın. daha fizyoloji var, biyofizik var... ne hoş.

suratım kaşınıyo. o sinei bulduum yerde skmessem. toplu iine alıp ölsen bile sokup sokup çıkarcam oolum. çünkü biliyorum, oransan olarak sana toplu iine girmesi bize orta boylarda bi ağacın girmesi gibi bi durum. o acıyı yaşatçam sana. ağaç gircek oolum bi taraflarına.
mal şimdi de ayaktan ısırmaya çalışıyo. orda kıl var canım benim, istesen de fazla ilereyemezsin, ilerlesen de kalırsın. sokarım odunu dötüne dötüne.

Hiç yorum yok: