26 Haziran 2010 Cumartesi

mal oldum

lan ankarada deişik bi hava var. insanı resmen mutlu ediyo.
öölen 2 gibi yaamur yaadı biraz, etraf bok gibi toprak koktu. insanlardaki toprak kokusu aşkını anlayamıyorum. zaten bikaç on sene soora çürük et ve toprak okusu haricinde başka koku duyamıcaanız. neyse, konu bu diil.
ankara çok güzel lan. parklar falan var. daha otobüste başladı. böyle koca koca evler gördüm, güven parkın ordan falan geçtik, sevdim. bugün de diş deposuna gittim. sınav için bikaç şey lazımdı onları aldım. giderken de dönerken de koyarım ankarayına diyip kurtuluş parkından geçtim. çok sevdim lan.
yerler hafif ıslak, ayakkabın kayıyo. kulaamda serj var, bi ara streamline açtım. köpekler falan oynuyolar. sokak köpei diil, tasmalı falan. yüzümde mal bi sırıtışla yürüdüm yol boyunca. diş deposundaki kadına da bakkaldaki kadına da gülümseyerek konuştum, içten bi iyi günler diledim. huzur doldum resmen. ama o huzur pazartesi başlıcak lab finalinin stresi yüzünden mal olucak. olsun. bikaç gün bile olsa huzurluyum.
odadan eren gitmiş. akşamları elektro gitarla 1 mayıs çalcak insanın olmaması kötü bişey.

Hiç yorum yok: