4 Haziran 2010 Cuma

lab çok garip bişi lan.
mesela metal dökümü yaparken metalin çıkıp çıkmaması şansa kalmış bişi. tabi hayvani hata yapmadıysan.
neyse işte, millet manşetini fırına atıyo falan, soora bi imana geliyolar. işşala çıkar, işşala çıkar diye. camide misin okulda mısın anlamıyosun. cemaat olarak namaz falan kılcaklar yakında hissediyorum.
jaket kronda da var biraz şans faktörü, ama bunda yetenek daha bi öne çıkıyo. şansın olmassa nah çıkar ama. akril tepiyosun bunda, metal yok. pişmemiş hamuru minik bi yere doldurmaya çalıştıını düşün. öyle bu da. sınavda bu soruldu. etrafımdaki bissürü kişinin dişi tam çıktı, birinin hariç. kapalı insanın. demek ki neymiş, diş yaparken dine fazla güvenmicekmişin. gerçi olumlu yorumlayabilir. bilerek hata yaptırdı, dünyanın güzelliklerini anlamam için falan der belki. mümkün.
benim de dişimi sevgili hocacığım batırdı biraz. akrili teptikten soora hoca minik bi yerini delip toz koyuyo. damga diyoz biz. bu gitti diş etine yakın yerden koydu. orda akril ince. başka bi hoca üstten koy biraz dedi, sen üstü de del, alttaki damgayı almaya çalışırken bütün bukkali batır. afferim sana hocacığım. neyse lak sürdüm en son. kapatıp koycam artık kazana. milletin çok açık yeşil lakı akarken benimki orman gibi yemyeşil akıyodu lan. dişimi çıkarıp baktım işte yarım saat soora, bukkalde 2 tam, bissürü skindirik damga var. bi de çıkıntı var accık ama alınır o, sorun diil.

zaten kontrol ederken de sinir olmuştum hocacığıma. bi kere gösterme hakkımız var diş şeklini verdikten soora muma, gösterdim, güzel dedi ama minnacık bi yerinde sorun vardı, 5 saniyede halledilirdi. tamam al diyip verdi dişimi. hocam linguale de (arka) bakın isterseniz dedim, baktım ben dedi. hocam bi daha bakar mısınız o zaman dedim, aldı baktı ve singulumun bayaa üstte olduunu söyledi. bi sorun var ki söylüyoruz di mi. gerçi o sorunu ben de biliyodum ama uuraşmak içimden gelmiyodu, indirdim işte soora biraz.





dişimi yapptırıcam. dolgum düştü, hayvani bi yarık oluştu dişimde. 2 hafta önce ne yediimi falan görebiliyorum. böyle ince ince katmanlar halinde 2 haftalık yemeklerime bakıyorum, vay anasını neler yemişim falan diyorum. gittim tedavi bölümüne, asistanları görüp onlardan gün alıcam. normalde sekreterlikten alınıyo ama mal okul 2 ay sooraya gün veriyo. oiçün gidiyon asistana, hocam hocam öörenciyim ben yardımcı olur musunuz diyosun gel bakalım keranacı diyip alıyolar seni yanlarına.
tedavi bölümü sırf dişiden oluşan bi bölüm. bütün asistanlar, hocalar dişi. erkek yok. sekreter bile yok.
neyse işte kapıda asistan gördüm bi, 3 hafta doluyum canım ben dedi. içeri gir tanıt kendini yardımcı olurlar dedi. tamam diyip girdim. aneam, altın günü mibarek. 10 tane bağyan, toplanmışlar ah ah ah ah diye gülüyolar, ortada pastalar, hamurlar falan duruyo, tam altın günü modu. odadda bi erkek görünce hepsi bi irkildi önce. hareme mi girdik lan yoksa, afedersiniz bacılar diyip çıkçaktım. yapmadım tabi. en yakında gözüme kestirdiimin yanına gittim. aslında zeren hocayı arıyodum ama dersteymiş o. gittim işte bağyanın yanına, meraba ben birinci sınıf öğr... demeden tanıdım ben seni, gözetmen olmuştum bi sınavınızda dedi. hafızanız çok iyiymiş hocam ehi ehi ehi yaptım ortama uysun diye. pazartesi sabah gel dedi, sınavım var olmaz dedim, pazartesi 16:15e randevu verdi. cumaya isticek kadar yüzsüz diildim. zaten perşembe akşam gidiyorum yanına, kadın 2 gün sooraya gün veriyo işte göt.
panaromik filmimi aldı, başka birine gösterdi. bak sana yirmilik diş buldum ah ah ah ah yaptı. kendimi resmen kadınların arasında buldum bi an. dişlerim için yarışan dişiler vardı karşımda. telaş yapmayın bağyanlar, bende hepinize yetecek kadar diş var ;) yapçaktım ki bi sene soora hocam olucaklarını hatırlayıp yavşamadım.
iğneden hala korkuyom ama lan. dişinin karşısında da korkucam biliyorum. allakaaretsin. evimin erkeği gibi oh oh oh, o ne ki, daha büyüü yok mu bre dohtor diye artistik de yapabilirim ama yemiyo götüm. çıkarır hayvani iğneyi, kalpten giderim.

Hiç yorum yok: