17 Haziran 2010 Perşembe

gebzeye geldiim bi hafta oluyo nerdeyse.
2. günden itibaren başlayan sıkıntı hala geçmedi. ilerleyen günlerde daha feci boyutlara varabileceğini düşünüyorum.
bugün ailemi söndürme planlarımı yine gerçekleştiremedim. yoğun çabalarıma rağmen hala arabayı tırın altına sokamıyorum. 2. denemede de başarısız olunca moralim biraz bozulmuş olsa da vazgeçmeden çabalamaya devam edicem ve o araba bi gün tırın altına giricek.
he bi de mis gibi yerde arabayı stop ettirdim tam böyle göbee giriş, düz de devam ediyo, hatta sağa dadönüş verdı heralde. öyle bi yerde kaldım ki kimseye engel olmuyorum. herkes yoluna gidebiliyo, ben hariç. ben arabayı kaldırmaya çalışyorum. hayır durunca kalkamadım, olabilir normaldir ama 3 kere de sağ el kontaa uzanmak zorunda kalmaz ki arkadaşım. ehliyet sınavında da aynısı olmuştu. 2 kere stop ettirmiştim aynı yerde, üçüncüde hocam yardım etmişti artık. ben olsam ehliyet falan vermezdim, sıçtım bıraktım trafiği.
bi de arabalar vurucak gibi geliyo. sağdayım, önümdeki güzel kamyon 60-70 gibi bi hızla gidiyo, sollucam, arkadan araba geliyo. ben o arabayı beklerken benim arkamdaki mal geçti ben kaldım orda. lan yuh, senin arkandaki bile geçiyo, sen hala bekle arkamdaki araba en az 650 mt uzakta olsun diye.
her zaman bi bokluun çıktıı yerde yine bokluk oldu. bundan önce bi araba önüme kırmıştı, bu sefer de bi anda yavaşlamaya başladı bi araba önümde. frene bastıktan 2 saniye sonra arkadan önünde araba var sesi geldi. erken uyarı sistemine paramız yetmedi, geç uyarı sistemi taktırdık.
sıkılıyorum.

Hiç yorum yok: