28 Haziran 2010 Pazartesi

77 ne lan

protez pratikte ortalamanın mnagomuşum.
77 yazıyodu lan resmen. sevindim bi. ikinci sıradaki arkadaşa 4 puan fark atarak laba göre açık ara farkla (4 taşşaklı bi puandır) ortalama yapmışım.

tabi dier derslerde bu başarı devam etmiyo. teorik derslerden 64'lere, 63'lere giriyorum. en düşük giriceem not 59. düşün halimi artık.

deişik bi şekilde okulun bilgisayar odasından giriyorum ilk defa blooma. garip geldi bi. sabah mis gibi alçımı yontup verdim, soora aceleyle preparasyon yaparken aşırı aldım sanırım. şimdi 2. vizede yaptıım hilenin aynısını yapıp servikali aşşaa çekicem. hocaların haberi olmucak tabi. yaşasın kötülük diye baarmak istiyorum ama odadan atarlar diye tırsıyorum hafif. şindi tekrar laba giricem, yarın da tüm gün labdayım. bakalım yetişçek mi. gerçi ihtiyacım mı var ya, sonuçta ortalamanın mnagomuş bi insanım.

insanın götü yerden 2 metre yüksekteyken oturması da yürümesi de zor oluyo. kalktı yine götüm. indirmek için acil bi teorik finaline girmem lazım. onda alırım boyumun ölçüsünü bi güzel...

Hiç yorum yok: