1 Mayıs 2010 Cumartesi

yurrta internet problemi var lan.

bizim kattak hiçbi odadan girilmiyo internete.
aşşaa indim bi hışımla, her yerde sorun var dediler. iyi bari. sadece bizim odada diilmiş.
hışmım bi işe yaradı mı? hayır.
yurdun bilgisayar odasından giriyorum. odada mis gibi bilgisayarım dururken burda yaptıklarıma bak yaa, hey allaam.

bi de camları deiştirdiler. sihay bişey böyle. karardı içim. yerleri de deiştirceklermiş. lan onu yapçaanıza bi ay boyunca kimsedn yurt parası almayın, daha çok hoşumuza gier. boşu boşuna mis gibi yerleri, camları deiştirdiler. kapkara bişi bi de.

internet yok, sııntıdan ders çalıştım. eer ki iyi bi not alırsam (ki bu çok zor bi ihtimal) yurda bi cam da ben takıcam. ama alamam lan. hiçbi derse girmeyince bunlar ne diye aval aval bakıyorum. aynı konuyu 4 ayrı kaynaktan çalışmak nedir bilir misin sen? ben debilmem. 4 ayrı kaynaktan çalışıyorum çünkü.

lan bu klavye de şkr şkr sesler çıkartıyo. hele space tuşu beni benden aldı burda. kriz geçircem.

1 mayıs bugün. erene hadi kalk kızılaya bir mayısa gidelim dedim gelmedi. ben de gitmezdim zaten. ne işim var. ders çalışırım. internetim de yok zaten.

Hiç yorum yok: