17 Mayıs 2010 Pazartesi

ver diyom vermiyo

la hani demin beleşe menü geldi didim ya, kutuyu bi açtım, içinde soan halkaları yok. aradım aradım kutuyu, sonuç deişmedi. yok.
soora siteye girip menüye baktım, harbi harbi soan halkaları yazmıyo menüde.
resmine baktım menünün, 3 tane halka duruyo tabaan kenarında.
oha dedim, şikayet ettim siteye deiştirin lan şunu diye, adam aradı soora beni. ilettim diye.

yüzsün insan ben ne yaptım bu durumda?
menüde olmayan 3 tane soan halkasının getirilmesini istedim. 3 tane soan lan altı üstü, yemesen noolur sanki?
ama derdim 3 tane halka deil. orada görülmesine raamen gelmemiş olması.

soora kaan bey aradı tekrar beni, pizza pizzanın müdürü "zaten beleşe zıkkımlandı, götlük yapmasın" cümlesinin kibarını söylemiş. ben de geç gelmeleri benim değil, restoranın suçu, o 3 soğan halkasını istiyorum dedim kaana. tamam dedi, ben ileticem soora dönücem size dedi. 15 dakkadır dönemedi.

istiyorum lan soan halkalarımı.

Hiç yorum yok: