22 Mayıs 2010 Cumartesi

tabi, bence de

kızılayda gördüklerim öldürcek beni bi gün biliyorum. araba çarpmazsa içimden gülmekten ölürüm.

yüzsüzlüğüm forevır yaptı.
bu ne lan böyle. 'yüzsüzlük forevır'a tamam ama forevır yapmak?

ya da apaçi kavgaları?
saygılarını yükseltiyolar. hayır ondan sonra birbirlerine hırkalarını falan geri veriyolar. deişik bi hiyerarşi içindeler.

birisi sevgilisini piton edasıyla kafadan başlayıp içine almaya çalışıyo.
hayır zaten hassasım bu konularda, iyice üstüme geliyosunuz. sıkıntım forevır yapıyo şerefsizim.

sinemada 11 eylül saldırısına değiniliyo, yanımdaki güzel bağyan -11 eylülde ne oldu?
onun yanındaki 2. güzel bağyan -bilmiyorum ki?
çüş lan. ama parfümünü beğendim bebek.

otobüste kaptan "arkaya ilerleyelim beyler" diyince yanımda -daha ne kadar ilerleyelim, akraba olduk burda! diye bağıran adama ne diyim ben burdan?



ankarada yaşarım lan ben. yeter ki gebzeye dönmiyim. dönünce burnum akmaya başlıyo çünkü. 2 haftadır durmadı şerefsiz.

Hiç yorum yok: