21 Mayıs 2010 Cuma

eğer biraz hareket edebilecek kadar üşengeç olmasaydım berbere giderdim.

1-2 ay önceye kadar günde 6 saat uyuyan ben bugün 10.5 saat uyudum. aslında saat 8'de kalktığımda uykum yoktu ama yapıcak bişi olmadıı için yattım. derse gitmek gibi bi alışkanlık olmayınca insanda çıkmıyor yataktan.

düzenli yaşamaya kadar vermiş ben, bugün gidip salı günkü protez pratik sınavı için labda kaybettiim eşyaları alcam.
labda bissürü şey kaybettim lan. millet alıp alıp gidiyo, geri gelmiyo. geliyosa da başkası alıp gidiyo. ben de başkasınınkini alıyorum ama zorunluluktan benimki. torbamda fazladan malzemeler var. iki tane mum spatülü falan var mesela. bi tane hayvan gibi spatül ve, spatül de değil, bıçak. böyle bissürü fazladan eşya var. eksiklerse içimi acıtıyor.modelaj spatülü almam lazım. ondan soora fantom diş takımı alıcam, sınava eksik dişle gitmiyim. önlüümün yıkanması lazım ya. leş gibi oldu şerefsiz. bütün gün tozun içinde çalışmaktan.


haa dün odada suşi yedik lan. 5. sınıf insanıyla somonlu bi de yılan balıklı suşi söyledik. gerizekalılar soya sosuyla wasabi koymamış, bidaakine bi tane daha roll koycaklarımış siparişe. bi daha ne zaman isteriz ki lan? gerçi her ayın yirmisini geleneksel suşi günü yapalım diyoruz ama neyse, şimdi yeme aşamasına gelelim.
suşiyi yemeden ortam hazırdı. yutuptan traditional japanese music yazıp geleneksel müziğimizi açtık. ardından benim çekik gözlülüğümden geldiğini düşündüğüm yeteneğim ortaya çıktı. senelerden beri chopstick tutuyomuş gibi kullandım çubuumu. alıştırma yoktu, sadece nası tutulduuna bakmıştım, öyle de tutmadım zaten. kafama göre tuttum. neyse 5. sınıf insanı da tutmayı becerince ilk somonlu rollumuzu attık aazımıza. ilk parçalamadan sonra yosun aradan çıktı, biraz bastırınca pirinci de geçtim ve aazımda yumuşak bişi hissettim. evet bu o olmalıydı. buharda somon olmalıydı bu. bi anda kayboldu aazımda. daha sooradan yutana kadar sürekli parçalarıyla karşıma çıktı. löp löp aazına geliyoodu somon, pek sevemedim.
ardından yılan balıklıyı denedik. bu daha bi güzeldi. üzerinde sosumsu bişi de vardı bunun. bunun da yosun ve pirinç aşamasından soora balıına ulaştım. bu daha bi güzeldi. dişinle parçalayabiliyodun bunu. tadı da gayet güzeldi. dünden beri tadı neye benziyo diye düşünüyorum aklıma gelmiyo. midye dicem diil, böyle bildiim bişi aazına sıçiyim. neyse 2. somon aazımızdayken ben 5. sınıfın çubuunu düşürdüm, kendi çubuumu verdim. ikimiizn de birer yılanı kalmıştı zaten. ben tek çubukla da türk gibi yerim diyip batırdım çubuu yılana. aptal bi gülme tutmasının ardından 5 dakika aazımda kalan somon bayaa bi kusçak gibi yaptırdı beni. hemen yutunca sorun yok da 5 dakka tutunca mal oluyo aazında balık. neyse kendisi başka çubuk çıkardı, ben de aldım çubuumu. son yılanı da afiyetle yedikten soora sıra geldi yasemin çayına. yasemin çayımız olmadıı için adaçayı içtik. tadının pek farklı olduunu düşünmüyorum ben.
10 liraya deişik bişi denemek için ideal. yalnız yılan balıklısı biraz paalı. 6 tanesi 15 lira. yemeksepetinde indirim varmış, sevindim. yakında pekin ördei ve tatlı ekşi soslu tavuk denemeyi düşünüyorum. yarım pekin ördei 38 liraymış. yuh. tatlı ekşi soslu tavuk 15. bu daha bi makul.

Hiç yorum yok: