27 Mayıs 2010 Perşembe

bi insan ilişki, ders, beslenme, para falan bütün konularda berbat seviyede olabilir mi?
olabilir.
ilişki hayatım yok. daha bok bi durum bulamıyorum. direk yok yani ilişki falan. bokluğun bayrağını bu arkadaş taşıyo. kapmış bayraa koşturup duruyo etrafta.

dersler zaten sürünmekte. ilişkinin tuttuğu bayraa kendisi almaya çalışıyo. bu da koşturuyo peşinden mal gibi. bi protez pratik iyi. o da aşırı iyi ama.

beslenme konusunda gayet kötüyüm. genellikle dışarda yiyorum yemeklerimi. ilk defa bugün kahvaltıya gittim 2. dönemde. normalde ekmee çukulat sürüyorum. ekmeim yoksa gofret yiyyorum, büsküüt yiyorum falan. çok yaşamam zaten bu beslenmeyle.

para zaten kazanamıyorum. göğya dersanede gözetmenlik yapçaktım. nah yaparsın. götünü kaldıramıyon lan ne gözetmenliği. he hiçbi zaman paraya ihtiyacım olmadı. o yüzden bayrakla falan derdi yok bu arkadaşın.



eskiden ne hoştu. derslerim mis gibiydi. sınavım orta geçerse mal gibi ortada kalmamak için 40 bekliyorum derdim. 80 alınca sevinirdim falan. inandırırdım ama kendimi 40 almaya. malım ya, direk inanıyorum. oha gökan 40 alcam dedi diye. takdir alcam lan diye hırs falan gelirdi arada, ders çalışmama gerek olduğu gerçeğini görünce giderdi. 2 kere almıştım ama.

evde karnıyarık, karnabahar, zeytinyağlı biber dolması falan yerdim. yine pek iyi beslenmezdim ama şu anki durumumdan kat kat iyi olduğu kesin.

o zamanlar da ilişkim yoktu. para da kazanamıyodum ama sorun değildi benim için. çünkü lisede para kazanılmaz genelde.

lisede arkadaşlarım daha malımsıydı. hayır kötü anlamda değil. ehiühelehe falan denebiliyodu, burda üniversite olduğu için daha ciddiyetimsi bişi var. tabi dışişleri bakanlığı kadar ciddi değiliz ama lise gibi de değiliz.

lisede hocalar çok rahattı. mal gibi konuşabilirdin. burda profesör olmuş götü kalkmış diyebilceen kişiler var mesela. ondan soora şey var, hocam hocam dediğin bi insanın hocası ona kızıyo, mal gibi kalıyon. saygı duymam lan bundan sonra, sçayım bugüne kadar duyduğum saygıya diyebiliyosun. profesör doçente, doçent yardoça, yardoç asistana, asistan öğrenciye, sonra hepsi beraber tekrar öğrenciye gibi bi düzen var.

göt kalkıklığım geçti bu arada. yine labdan çıkar çıkmaz önlüğümü çıkarıyom, millete yol falan veriyom kapıdan geçerken. bu kadar bokluğun içinde göt kalkıklığı için bi sebebim olmuyo ne yazıkki.

Hiç yorum yok: