1 Haziran 2010 Salı

50 yaşıma bastığım anda halay çekerek dünyanın çevresini dolaşçam

öyle iirenç bi beslenmem var ki lan.
mesela saat 24:00 sularında yattım, 1 saat kadar uykuyla uyanıklık arasında gittikten sonra ikisini de yapamamış olarak süper bi baş aarısıyla kalktım. şu anda sağdan gözüme doğru anlatamıcaam derecede bi aarı var. öyle ki sol taraftan bile hissediliyo bazen. uyusaydım ya da uyumaya inat etmeseydim olmucaktı.

neyse kalktım, karnım aç. sadece çukulat var, bi dilime sürdüm, yedim normalde aldıım zevki alamadım. pizza söylemeye karar verdim. odadan biriyle dominostan söyledik, 5 dakka zoora mal saat onbir buçuktan sonra servis yapamıyoruz diye aradı. tamam dedim, little caesarstan söyledik bu sefer. henüz aramadılar, getircekler galiba.
gecenin 01:30unda yapacak daha mantıklı iş varken (ki biz buna uyku diyoruz) yaptığımız şey saçma gibi.

Hiç yorum yok: