15 Nisan 2010 Perşembe

organik, fizyoloji falan

bugün organik sınavı götüme girdi girdi. beklediğimden az girdi ama. 50 falan alırım sanırsam.
tıbbiden 56 almışım. 52 bekliyodum, bi doorum daha varmış, eyvallah dedim.
protez pratiği başka bi yazıda anlatçam, o zevkliydi bak.

şimdi de asıl konu. fizyoloji.
fizyoloji labları tıp binasında yapılıyo. hani şu sınavda 2 yanlış yapanların giremediği bina. 6 gruba mı ne ayırmışlar bizi. gittik girdik işte labımıza, masanın etraafında toplaştık. metal bi kutu var, üstü delik falan. ona yakın oturuyom ben.
hoca geldi işte masa başına, kurbaaları getirin dedi. bi anda bakışlar hemen yanımdaki kutuya yöneldi. delikten içeri baktığımda 2 adet kurbaayla karşılaştım. deminden beri canlı kanlı yanımda duruyolarmış şerefsizler.
kurbaaların birini çıkardılar, ayaandan iple baalı. birine verdiler ipi, kafasını kestiimizde eğer beyincik gitmesse sağa sola kaçar, ipi sakın bırakma dediler. insan daha çok korkuyo lan böyle uyarılınca. herneyse, biri aldı kurbaayı, makası da aldı. gözünün arkasından kesmeye çalıştı ama ilk hamlede olmadı. kurbaadan çıkan khhhhss sesiyle tiken tiken olan tüylerim ikinci makas darbesiyle odun kıvamına geldi. tüylerim odun odun oldu resmen. kafa gitti kurbaanın, ayak derisi soyuldu, kasa elektrik falan verildi, izliyoruz nası elektrik verildiini işte. birisi hocam çıkabilir miyim dedi, izin verdi hoca da.
ders bitti kız hala yok. merak etti hoca, birini yolladı peşinden. bayılmış kız. ambulansa falan almışlar. lan göt zaten hastaneyle arasında 20 metre falan var. sedye getirsene. hastanenin içinde ambulans dolaştırıyolar. hastaneye kaldırmışlar, iyileşmiş.
hoca tekrar geldi laba, hadi şimdi de kalbine bakalım dedi. önce göğüs derisini aldık, daha soora içindeki tabakayı. bi baktık kaaverengili, sarılı bişiyler. bize normal geldiyse de hoca durdurdu işlemi. içindekiler yumurtaymış. mal tıpçılar hamile kurbaa kesmişler. kalbini çıkarmadan kalbine makası saplayıp çöpe attık.
başka bi grup kalbi çıkarmış, atıyodu böyle masanın üstünde.

fizyoloji labları zevkli ya, seviyorum.
he bu arada lab kas konusuyla alakalıydı, kasın tek bi dersine dahi girmeden laba girdim. yarın da fizyoloji sınavı var. hiç çalışmadan çıkmış sorulara baktım, 60 puan yaptım. sallarayarak 70 falan yapabiliceemi umuyorum.
hadi bakalım.

Hiç yorum yok: