18 Nisan 2010 Pazar

deişsin artık lan

hayatımın biraz daha deişmesini istiyorum. aslında eskisi daha da iyiydi belki. mesela takdiri tek puanla kaçırmak bile zevkli yazın gireceğin bütünleme sınavlarını düşününce. ya da lisedeki dil bilgisi sınavında 30 puanlık soruyu yanlış yapmak organiğin 2. sınavından 30 almaya çalışmaktan daha iyi.

ama deişiklik güzel bence. deişiyosun.
tek kalınca daha ciddi bi insan olabilmenin kolay olduğunu anladım. bissürü kişiyi özleyebileceğimi de gördüm.
atıyorum gebzede yılda 2-3 kere gördüğüm babamın halasının bile hayatımda bi yeri olduğunu gördüm.

ne kadar deişik di mi?
okula geldim, ailemden ayrıldım. okul biticek, sonra çalışmaya başlıcam işte. babamın değil kendi emeğimin karşılığıyla bi şeyler yapıcam. askere gidicem, orda da yalnız kalıcam. daha sonra evlenirim heralde, ya da bi süre tek de yaşayabilirim. sonra yaşlancam. eğer çocuğum olursa belki torunum da olur. bayramda elimi öptüğünde gelmeden önce yediği sarımsağın kokusuyla bana acı çektiren hastama yaptığım dolgudan kazandığım parayı onunla paylaşıcam. siklemicek belki beni. alzheimer olursam yan odada gülecek belki de.

deişiklik güzeldir.

Hiç yorum yok: