30 Nisan 2010 Cuma

önlüklü mal

ben böyle bi insan değildim.
mesela son zamanlarda bissürü pislik yaptım.

mesela okulda önlüğümü giymezdim. neden bilmiyorum ama giymezdim onu. öğrenciyim daha, diş hekimi deilimki derdim.
daha sonradan nooldu bilmiyorum önlüğü severek giymeye başladım.
kapıdan geçerken yaşlı yaşlı amcalar yol falan vermeye başladılar. ben ısrar ederek önce onları geçirdim kapıdan. hala normaldim aslında. daha sonradan önlüğüm varken kapıdan ilk geçme hakkını kendimde görmeye başladım. saçma bi düşünce ama hakkaten bu hakkı gördüm kendimde. en sonunda da normal kıyafetlerle yol vermemeye başladım. altımda kot pantolon, üstümde bi t-shirtle kapıdan ilk geçme hakkını görmeye başladım kendimde.

mesela eskiden okulumu, bölümümü söylemezdim hava atmak gibi olur diye. artık hacettepe diş demiyorum . hacettepe üniversitesi diş hekimliğinde okuyorum diyorum. bi göt kalkıklığı gidiyo. hadi bakalım.

yine eskiden kaç paun yaptın diyince 350 yaptım ama soruları sallaya sallaya yaptım o puanı, okula da sondan 3. girdim zaten ehehe diyodum, şimdi 350 yaptım, 8000 bilmemkaçıncı oldum diye mallıklar yapıyorum.

herkese karşı farklı davranmaya başladım. garip bi şekilde çok konuştuğum insanlarla az konuşmaya, az konuştuklarımla konuşmaya, hatta hiç konuşmadıklarıma "bi ara buluşalım" mesajları falan yollamaya başladım.

hayır niye değişiyosun arkadaşım durup dururken. niye götün yerden 2 metre yukarda dolaşıyosun? sınıfta kalcan haberin yok. hacettepe üniversitesi diş hekimliği demekle olmuyo. çapa kolay, bizim dersler hayvan gibi demekle sınıf geçilmiyo.

davranışlarda deişklik sürüyo. normalde etrafta ehiehiehi diye dolaşırken bi ciddiyet geliyo arada. trip mrip atıyorum bazı günler. mal mısın olum sen?

git bi lise hocalarını gör. dersaneye gitmeyi biliyosun. kişnemeye gitmiştim gerçi ama olsun. lisedekilerin hiç mi emeği yok. götünü indir biraz da git.

sinir bastı.

Hiç yorum yok: