14 Mart 2010 Pazar

niye böyle oldunuz siz şimdi?

lan dün 2 tane dinazor dişi yaptım (normal diş boyutunun 3 katı diş) ama aralarında benzerlik yok. oysa biri sol, biri sağ alt 1. büyük azı. bakıyom bakıyom, biri keskin hatlara sahip, biri yumuşaklıktan fatih ürek gibi bi şey olmuş. hayır hocaya ikisini de ben yaptım desem sktr lan der yollar beni.
göstermiyom da kimseye, bok gibi bi şey oldular.
bu salı da protez pratik açıklancak sanırım. acayip stresliyim, bok gibi bi diş yapmıştım. aynı dişi derste yaptığımızda o dişten 73 almıştım, vize dişimden o notun yarısını beklemiyom mnagoyiim. normal diş boyutunun 3 katından 5 mm kısa olmuştu. aklıma geldikçe sinir basıyo.

yine protez pratik. malzeme alıcaz, 1500 lira tutması bekleniyo. malzemeyi okul verse noolcak lan sanki? ölcek msiniz lan verseniz, vicdansızlar.

Hiç yorum yok: