16 Mart 2010 Salı

godoşu beklerken

lan yarına 5 sayfa yorum yazıp götürcem diksiyonda.
bi tiyatro eserinin kitabını okutturdu hoca, 5 sayfa yorum yazın dedi. godot'u beklerken diye bi kitap. hayır bi de kitapta mantık yok, garip garip olaylar var, beyin kıvrımlarım yetersiz kalıyo.
lan ben kitap okumayı sevmem, niye yazdırıyosun? eskiden de internetten özet indirir, onu yazardım. hocanın bütün özetleri okucak hali yoktu. ya da vardı bilmiyorum.


geçen hafta diksiyonda süper ötesi bi sunum yaptım. nükleer enerjinin gerekliliği hakkında. hakkaten hoştu lan. bi kere bile takılmadım. normal konuşurken bile kekeleyen ben o kadar kişi önünde nası bu kadar rahattım hala anlamıyorum.

2 yorum:

serkan dedi ki...

Godot'yu Beklerken'i izlemiştim Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrolarında.

Böyle godoyu bekliyorlardı bildiğin. Hadi gidelim. Dur bekle. Peki tamam gidi dialoglar geçiyordu falan.

Bir de "güle güle godot" var. Ferhan Şensoy'un.

googhan dedi ki...

senin izlediğini tahmin etmiştim.
ordaki kahramanlar neyi simgeliyo?
godot:gelecek zaman
çocuk: karanlık
falan dedim de saçma oldu bayaa bi.