27 Mart 2010 Cumartesi

40 kere söylücem

ilerde ankarada kocaman camlı ev alıcam.
perdesi falan da olmucak, içersini sarı ışık veren lambayla aydınlatıcam.


ama 2000 lira maaşla bunu nasıl yapıcaam hakkında bi fikrim yok.

senelercce oku oku, ayda 2000 lira maaş versinler.
resmen ekmeemi taştan çıkarıcam lan. ya da iğneyle kuyu kazıcam, bu da oldu.

2 yorum:

Damla dedi ki...

Olm onu konuştuk ya be, ben paramın yarısını sana vereceğdim. Düşün mesela, 2000 artı 1000 olur falan. Zira ben de çok para kazanabileceğimi düşünmüyorum. Ama meslek para kazanılabilen bir meslek sanırım.

googhan dedi ki...

tamam hadi 3000 lira olsun.

doğalgaz:100
elektrik:60
su:40
arabanın taksidi:500
kocaman camlı evin kirası:1000
benzin parası:200
elbise taksidi:100
beyaz eşya taksidi:500
aidat:100
mobilya taksidi:400

toplamda 300 etti zaten. ben ne yiyecem?