22 Şubat 2010 Pazartesi

yutuptan çok sevdiğim bi vidyo silinmiş. üzüldüm bayaa bi, sonra aradım aradım buldum. döndüre döndüre seyrediyorum şimdi. ne vidyosu dersen : boom şarkısına yapılmış bişiy işte.

neyse konu vidyo değil. lan seyrediyorum herkeste bi savaşa karşı duruş var. şahsen bende yok.
mesela benim 4 nesquik gofretim var, başkasında da 4 tane var. onu dövebilecek gücüm olsa döverim. kardeş kardeş gofretlerimizi yiyelim demem. döver 4 gofretini birden alırım. ama daha sonra ona "sana bi gofret vermemi istiyosan bana 8 tane mentos ver" derim. 8 mentosumu aldıktan sonra da bana her gün 8 mentos vericeksin, karşılığında ben de sana 4 tane skindirik küçük kent şekerlerden vercem derim. kabul etmessen döverim diye de eklerim. hem bissürü şekerim ve gofretim olur, hem de onun gözünde ona kent şeker veren iyi kalpli insan olabilirim.

3 yorum:

serkan dedi ki...

tam tersi de ihtimal dahilinde tabii.

googhan dedi ki...

2. ihtimal daha muhtemel gibi.

serkan dedi ki...

yuu knowwww ittttttt.

bunu demeyi seviyorum. böyle sinsi bir tavır takınıyorum falan.