24 Şubat 2010 Çarşamba

yeni bi tanrı yaptım (bay cingıls)

dün akşam yeni bi tanrı yaptım. şu anda dinine mensup bir kişi var. hayır ben değilim, kendi tanrıma ben bile inanmıyorum. sadece kendi inanıyo dinine. bugün de benden fotooraflarını çekmemi istedi, kıramadım çektim ben de. bakalım yeni bi din dünyamıza neler getirecek...





insan davranışlarını incelerken




kendi insanını yaratmak için çalışma yaparken






kutsal kitabını yazarken





ilk ilahisini dinlerken




cehennemini teftiş ederken




cennetini teftiş ederken




kutsal ayin provası yaparken




bunun bir özelliği yok, güzel bir fotoorafını çekmemi istedi sadece



umarım yeni tanrı dünyamıza güzellikler getirir. gutep (amin demek)

(adını yıllar sonra bay cingıls olarak belirledik)

68 yorum:

batuhan dedi ki...

vay anasını.ben böyle tanrının ta mnakomanaçi.
çok güzel olmuş lan.gutep.

googhan dedi ki...

şüphesiz ki o benim odamdan herkesi izleyendir.
gutep.

Damla dedi ki...

Süpriz yumurtadan "Allah" çıksın istiyoruz artık, dayanamıyoruz, kendimizi tutamıyoruz". Yumurtadan çıksın, evet.

googhan dedi ki...

o günler de gelecek. yürekten inanıyorum ben buna.

Sequoia dedi ki...

çok hoş :D

googhan dedi ki...

çok ulu denince daha hoşuna gidiyo :D

bi gün konuşurken öyle söylemişti bana.

Edakcks dedi ki...

Çok ulu bi post altıma işetti resmen :D
Yaratıcı kul seni -,-

googhan dedi ki...

hızını alamayıp yorumları da mı okudun naaptın :D
sabahtan beri ulu dediler ulu dediler diyip dolaşıyo evin içinde. yapmayın yazık ciddiye alıyo.

sokakta uluyum ben falan dese millet oruçlu zaten, manevi duygular kabarmış parçalarlar bunu :D

Aptal Dörtlü dedi ki...

ahaha gülmekten öldüm :D Yeni tanrı bizi korusun ve kutsasın. Gutep Gutep Gutep

googhan dedi ki...

tanrımın kulları gün geçtikçe artmakta. artık yavaş yavaş tarikatlaşarak sesimizi tüm dünyaya duyurabiliriz :D

Sadece Umut dedi ki...

Çılgın bi tanrın var evlat!
-çılgın dememizden hoşlanıyor mu?-

googhan dedi ki...

şimdi sordum (sordum alçı tanrıya, annen baban var mıdır) kullarım adam olsunlar dedi. bi şey diyemeden çıktım huzurundan.
sen karar ver hoşlanıyo mu hoşlanmıyo mu :D

Sadece Umut dedi ki...

Bence hoşlanıyordur :D çılgın tanrının çılgın kulları :D

googhan dedi ki...

tanrıyla konuştum, haberler iyi :D

Sadece Umut dedi ki...

Vay anasını! Bunu kutlayalım o zaman :D

googhan dedi ki...

bira büyük sevap bu dinde, kutlamalarında tercih edebilirsin :D

Sadece Umut dedi ki...

Bira mı ? Marka var mı marka :D

googhan dedi ki...

her türlüsü kabulümdür diyo :D
cennetinde bira volkanları olan uçan spagetti canavarını kıskandı sanırım

Sadece Umut dedi ki...

Bi tanrıyı mutlu edemedin gök! Yazıklar olsun! :D
Elalemin tanrılarına özendirme çocuğu-çocuk?tanım bulamadım.-

googhan dedi ki...

ÇOCUK?!?!
burda tanrıdan bahsediyoruz, ne büyük günah!!!!

Sadece Umut dedi ki...

Olum kitap bitti mi? Kutsal kitap bitmeden günahları naslıl ayırt ediyorsun bakiiiyim :D

googhan dedi ki...

sıkıldı bıraktı kitabını. gelsinler sorusunlar bana takıldıkları yerleri söylerim, uğraşamam kitapla mitapla dedi.
hikmetinden sual olunmaz.

Sadece Umut dedi ki...

Olmaz evlat! Kitapsız tanrıyı napcam ben, vazgeçiy...
-Şimşek yağmuru var la çatıda-

googhan dedi ki...

tanrımla konuştum, onun bi ilgisi yokmuş bu şimşeklerle.
zeus yapmıştır belki diyo, onun da kitabı yokmuş. hem kendisinin şimşekler konusunda doktorası var. galiba haklı.

cengiz dedi ki...

Demek sende hiçsin...o yarattı çok halt yedi sende yarat kökten karışsın herşey.acil iş arıyorum dinini yayabilirim varmı bana göre peygamberlik???

googhan dedi ki...

peygamberlerinin sigorta primlerini ödemekte zorlandığından şimdilik bu pozisyona alım yapmıyo. ilerde finansman bulursa ilk işi bu olcak ama.

Cessie dedi ki...

ismi ne?

googhan dedi ki...

bilmem, isim düşünmedik kendisine.
sen koy hadi ismini :D

Cessie dedi ki...

çok zor bir görev üstlendim şuan sanırım.
derin düşünmekteyim.

googhan dedi ki...

derin düşünmek :D

bir dine yön veriyosun şu an!!!

Cessie dedi ki...

bence ismi Bay Cingıls olsun.
yeşil yol'da vardı ya fare,mahkumlardan biri eğitmişti.cingıls cingıls diye yazılmıyordu tabii de :/

googhan dedi ki...

o zaman tanrımızın yeni adı tüm insanlığa kutlossun :D

kendisinin ne düşündüğünü sordum, onay verdi :D

Cessie dedi ki...

ona çok derin anlamları olan isim buldum tabiki versin .

googhan dedi ki...

soru 1- bu anlamları maddeler halinde yazınız.

(sınav süresi 10 dakika, her soru 100 puandır)

Cessie dedi ki...

ay toparlayamadım,heyecan yaptım galiba! o.O'

bay cingıls çünkü bir tanrıda olması gereken özelliklere sahip bir fare.eğlenceli veee hoşgörülü.

googhan dedi ki...

60 / 3


yeşil yolu taaa ne zaman (en az 7-8 yıl olmuştur) seeretmiştim, farenin özelliklerini bile unuttum. ama sahibi vardı, onu idam etmişlerdi diye hatırlıyorum.
kulağa hoş geleyo ama bay cingıls
(yorum takip etmenin ne kadar zor olduğunu biliyorum :D )

Cessie dedi ki...

evet işte o adamla takılması çok hoş bence.normal tanrılar yakıyor öylelerini :( ne üzücü.

googhan dedi ki...

öbür tanrılar bütün gün boşboş otursan bile yakarlar. belli ritüelleri var çünkü, yerine getirilmeyince ceza veriliyo.
bizde ceza yok, boş boş oturabiliyo insanlar. doğal bi hak olarak yorumluyo bay cingıls bu durumu.

Cessie dedi ki...

bay cingılsı sevdim,çok mantıklı şeyler düşünmüş.

googhan dedi ki...

bu dediklerin yüzünden diğer tanrılar(?) kızabilir :D

Cessie dedi ki...

onlar da eleştirilmeye gelemiyor hiç,azıcık kendileriyle barışık olsunlar. -.-

googhan dedi ki...

eleştirilmeye tahammülsüzlük eleştirenlerin genellikle mantıksızlığı kavrayıp dini terk etmeleriyle sonuçlanıyo çünkü. tabi bu benim kendi gözlemim.

sen git kutsal seferlerle, cihatla 'benim hayali arkadaşım senin hayali arkadaşını döver' mantığıyla binlerce kişiyi öldür. ya da ne bileyim hızını alamayarak otuz yıl savaşı yapıp mezhep katliamına dök işi, lavuğun biri gitsin o uğruna milyonların öldüğü dini terk etsin. olmaz.

Cessie dedi ki...

bay cingıls barışçıl bir tanrı mı?
o bile cehennem yaratmış ama,ne üzücü...
tanrı olunca bağışlayıcı olunmuyor demek...

googhan dedi ki...

çok kötü yerden vurdun.

ama bay cingıls insanlara akıl verdikten sonra o aklı kullanıp mantıksızlık bularak kendini reddedenleri sonsuz azapla tehdit etmiyo.


bay cingılsın cehennemi dünyada hek ettiği kötülüğü bulmayanların geçici olarak uğradığı bi yer.

Cessie dedi ki...

bay cingıls fare kadar olamamış o zaman.
yaptığı şey kardeşini dövdü diye çocuğunu dövmek gibi,daha güzel ceza yöntemleri bulsun.fiziksel acı bir noktadan sonra eğitici olmaktan çok kışkırtıcı oluyor.ceyms amcanın dediği gibi "şiddet yöntemleri şiddet planlarını doğurur." filan falan.

googhan dedi ki...

caydırıcı önlem. "adam olun, istresem yakarım" diyo.
kendine inanmayanlarla bi sorunu yok, tek taktığı şey kötülüğün karşılıksız kalması. ayrıca değişik fikirlere de açık olduğunu söyledi bana şimdi, cehenneme alternatif fikirleri kabul edermiş.


ayrıca bi fare kadar olamamış lafı üzerine içerledi biraz. bi boynu büküldü, bi derin düşüncelere daldı.

Cessie dedi ki...

tamam o zaman.
onun için alternatif ceza yöntemleri düşünücem.
ama o da o zaman kadar cehenneminin altını kıssın.

(ben her zaman,her yerde, birilerinin kötü kabul edilen insanların cezalandırılmasına büyük bir coşkuyla onay vermesinden nefret ediyorum.o da çok sık karşılaştığım bir şey.o yüzden hassasiyet geliştirdim sanırsam,birden celallenerek öyle demiş olabilirim.bükmesin boynunu.demek ki hassas ve bizlere önem veren bir tanrı.hala birçoklarından iyi :D )

googhan dedi ki...

aha fikir ayrılığı :D

ben de her şeyin bi karşılığı olmasından yanayım. ilk mezhep ayrımını mı yaşıyoruz yoksa?

Cessie dedi ki...

yok yia.
bence de karşılığı olsun.
ama başka bir karşılık bulalım.böyle daha etkili olsun,insanlar yaptıklarından "kötü şeyler" olduğunu anladıkları için pişman olsunlar,gerçek pişmanlık olsun yani.acı çektikleri için değil.o kadar kendilerine yönelik olmasın her şey,acı çekmelerine sebep verecek şeyler yaptıkları için değil,başkalarına acı verecek bir şey yaptıkları için pişman olsunlar.

googhan dedi ki...

hıı... mezhebimi feshediyorum, gayet mantıklı geldi fikrin.

Cessie dedi ki...

e benimki de yok oldu o zaman :/
tek inanç kaldık.

neyse,kısmet <8)

googhan dedi ki...

ama asıl zor olan bu cezayı bulmak. diğerlerinden kopya çekemeyiz, onlar böyle işlere bulaşmadılar pek fazla.

Cessie dedi ki...

evet.orası öyle...
şimdiye kadar bulan da olmamış.
umutluyum ama ben.

googhan dedi ki...

benim beyin durdu.
şöyle adam akıllı düşünmek lazım bu konuyu :D

Cessie dedi ki...

bence bu konuyu daha açık havada daha bol oksijenle iç içeyken düşünmek lazım.

bir de ben konuşmadan düşünemiyorum.ama bunun konuyla hiç alakası yok.

googhan dedi ki...

konuyla alakası olmasa da fark etmez, yorumlar genelde yazıdan bağlantısız takılıyolar çünkü :D

ben de önemli bi sınavım varsa sesli anlatmadan çalışamıyorum. o bilgiler ağzımdan çıkacak, kulaam duyacak. anca öyle giriyo beyne

particle dedi ki...

Bunun böyle köşeye en çok okunan olarak düşmesi iyi olmuş:D İyi güldüm^^ En çok o suratındaki mutlu ifadeyi sevdim.. beni de böyle kandırdı:)

googhan dedi ki...

3 müridimiz hazır.
onların cihadı, haçlı seferleri varken bizim neden olmasın?

gasilhane dedi ki...

Dostum cingıls demişsin, bildiğin allah bu!

googhan dedi ki...

tabi tabi, bütün tanrılık özelliklerini barındırıyo bünyesinde. yakında kutsal kurallarını yayınlamayı düşünüyorum. azıcık resmiyet kazandıralım dine :D

gasilhane dedi ki...

Offf işte işlerin boka sardığı yere de gelmişiz. Üzüntü içinde ve takipteyim:)

googhan dedi ki...

kuralsız kuralsız o ne öyle. neye inandığımızı bilelim di mi efenim :D

gasilhane dedi ki...

Ey cingıls, bil ki pek uymuycaz o kurallara. Ona göre esnek ol. Pazar sabahı daha tam uyanamamışken bi yere sürükleme veya Cuma gününün tam ortasında kimseye pilates yaptırma. GUTEP.

googhan dedi ki...

içinizden inansanız yeter, 'günde 5 kere ne kadar yüce olduğumu söyleyin de egomu şişireyim' gibi bi niyetim yok diyo.

mantıklı olanı yapıyo bence :D

gasilhane dedi ki...

Yine de kendisini sevdiğimizi belli etmeyelim, tanrı bu sonuçta, bi anda çirkefleşir.

googhan dedi ki...

hakılsın. kontrol bizde kalsın, yeri gelince inanmam bak ayaanı denk al diyebilelim böylece.

Heidi dedi ki...

ahahahaha
hayatımda tanıdığım ( hiç tanrı tanımamış olsam da ) en tatlı tanrı bu olsa gereeeek :D
oha çok hoşuma gitti bu yazı AHAHA

googhan dedi ki...

iyi biridir, severim :D